بنیاد خیریه امام علی (ع) در راستای تکمیل بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی کازرون تاسیس  خواهد شد

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ایجاد صندوق خیریه امام علی (ع) از سوی خیران سلامت استان فارس می‌تواند گره‌گشای مشکلات مالی بیمارستان امام علی (ع) واحد کازرون باشد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی، دکتر محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در بازدید از بیمارستان امام علی(ع) دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون گفت: این بیمارستان از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کازرون تجهیز و راه‌اندازی خواهد شد و برای تسریع در راه‌اندازی، تأمین هزینه‌های نگهداری و ارائه خدمات درمانی نیازمند کمک‌های ارزشمند خیرین حوزه سلامت در سطح شهرستان و استان است.

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: خیرین سلامت از طریق راه‌اندازی صندوق خیریه امام علی(ع) کمک‌های نقدی خود را برای تأمین هزینه‌های جاری بیمارستان به حسابی که معرفی خواهد شد، واریز و در راستای غنی کردن آن صندوق تلاش کنند.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی برای تأمین هزینه‌های خود از بودجه دولتی برخوردار نیست، افزود: با توجه به بالا بودن هزینه‌های درمان و حوزه سلامت در کشور، نمی‌توان تنها از منابع شهریه دانشجویی این هزینه ها را تامین کرد.

دکتر نفر گفت: بیش از 40 درصد از جامعه پرستاری و پزشکی کشور در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می کنند و بیمارستان‌های آموزشی در ارتقاء سطح علمی و آموزشی دانشجویان و فارغ التحصیلان گروه پزشکی و پیراپزشکی نقش موثری برعهده دارند.

وی افزود: هدف توسعه و گسترش فضا نیست، بلکه نگاه همه جانبه و کیفی به رشته های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی است.

204

کد خبر: 948724

وب گردی

وب گردی