محمدرضا بهشتی:  ناشران راغب به برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب هستند

مسئول غرفه نشر 27 بعثت با بیان اینکه مصلی نباید به عنوان نمایشگاه استفاده شود گفت: شهر آفتاب زیرساخت های نمایشگاهی دارد و اگر بازسازی شود مکان مناسب تری برای برگزاری نمایشگاه است.

به گزارش ایسکانیوز، محمدرضا بهشتی مسئول غرفه نشر 27 بعثت گفت: حضور مردم در نمایشگاه امسال بسیار مناسب بوده و خرید ها بسیار بهتر از سال گذشته است. امیدواریم این خرید ها بیشتر منجر به مطالعه شود.

وی در ادامه افزود: بیشتر فعالیت های نشر 27 بعثت در حیطه آثار دفاع مقدس است که در مدت 6 سال فعالیتمان در حوزه زندگی نامه، خاطرات شهدا، کارنامه های عملیاتی لشکر 27 در دوران دفاع مقدس و آلبوم های عکس شهدا انجام داده ایم.

بهشتی درباره شاخص ترین کتاب این انتشارات گفت: به قول استاد حمید حسام، نویسنده کتاب «خداحافظ سالار» کتاب مثل بچه های آدم است و آدم همه بچه هایش را به یک چشم میبیند ولی این وسط یک سری بچه ها سوگولی هستند ما هم به تبع حرف ایشان کتاب «آب هرگز نمی میرد» برای سال گذشته و امسال نیز «تمنای بی خزان» و همچنین «خداحافظ سالار» را می پسندیم زیرا کتاب هایی که راجع به شهدا نوشته شده روایتی از سیره و زندگی نامه شهدا بوده و خواندنی و منحصر به فرد و زیبا است اما قلم نویسنده در این میان بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه اکثر ناشران امسال راغب به برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب هستند اظهار کرد: زیرا شهرآفتاب دارای زیرساخت های نمایشگاهی است البته دسترسی محلی مناسبی ندارد.

بهشتی ادامه داد: مصلی نباید به عنوان نمایشگاه استفاده شود زیرا شهر آفتاب به عنوان نمایشگاه ساخته شده و زیرساخت نمایشگاهی دارد که اگر بازسازی شود، مکان مناسب تری برای برگزاری نمایشگاه است.

مسئول غرفه نشر 27 بعثت تصریح کرد: امیدوارم که آسیب های جزیی رفع شود تا بازدید کنندگان بتوانند با آرامش بیشتری خرید کنند و کتاب در سبد اقلام اصلی گنجانده شده و مطالعه به کارهای روزانه تبدیل شود.

502

کد خبر: 948829

وب گردی

وب گردی