یوسف‌شاهی: سه‌شنبه قهرمان دسته یک مشخص می‌شود/ خزانبیک، ورزش را با علم پیوند زد

دبیر فدراسیون گلف گفت: مسابقات لیگ یک فردا (دوشنبه) و پس فردا با حضور 10 تیم برگزار می شود و روز سه شنبه نیز قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد.

فریدون یوسف‌شاهی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد کسب عنوان برترین ورزشکار توسط علی خزانبیک، ملی پوش گلف ایران در پایان مراسم فارغ التحصیلی در دانشگاه گرندولی تگزاس اظهار داشت: خزانبیک کاپیتان تیم گلف این دانشگاه است. او سال قبل هم در مسابقات گلف قهرمانی آسیا تنها نماینده تیم ملی ایران بود که توانست برای اولین بار در تاریخ گلف کشورمان به دور دوم صعود کند.

وی ادامه داد: خوشحالیم که خزانبیک نه تنها در رشته ورزشی خود موفق بوده و پرچم ایران را بالا برده بلکه توانسته علم را با ورزش پیوند بزند و در میان تعداد زیادی از دانشجویان خارجی از جمله گلف بازان خوب آمریکایی عنوان بهترین ورزشکار دانشگاه را کسب کرد که اتفاق بسیار ارزشمندی است.

دبیر فدراسیون گلف در خصوص برگزاری لیگ دسته اول گلف کشور تصریح کرد: تیم های دسته یک در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال تمرین و آماده سازی هستند و مسابقات لیگ یک فردا (دوشنبه) و پس فردا با حضور 10 تیم برگزار می شود. روز سه شنبه نیز قهرمان مسابقات مشخص خواهد شد.

604

کد خبر: 948863

وب گردی

وب گردی