عزم پرسپولیسی ها برای صعود/ نگاهی به شرایط شاگردان برانکو برابر الجزیره

شاگردان برانکو در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی ساعت 19:30 پذیرای تیم الجزیره امارات هستند.

به گزارش ایسکانیوز، شاگردان برانکو در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی ساعت 19:30 پذیرای تیم الجزیره امارات هستند.

با توجه به اینکه سرخپوشان پایتخت در دیدار رفت برابر الجزیره امارات با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند به 3 امتیاز بازی برگشت نیاز مبرم دارند تا جواز حضور در میان 8 تیم برتر آسیا را دریافت کنند. هر نتیجه ای جزء پیروزی به منزله حذف ارتش سرخ از لیگ قهرمانان آسیاست.

پرسپولیسی ها در دیدار رفت به علت اشتباهات فردی و استفاده نکردن از موقعیت ها در دقایق پایانی مساوی را با شکست عوض کردند و اکنون برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا باید حریف اماراتی خود را شکست بدهند تا در جمع 8 تیم برتر آسیا قرار بگیرند.

به طور حتم برانکو روی نقاط ضعف تیمش کار کرده و نقاط قوت حریف اماراتی نیز به شاگردانش یادآوری کرده است. دیدار روز دوشنبه به مراتب حساس ترین بازی پرسپولیس است و یک غفلت این تیم را از رسیدن به جمع 8 تیم برتر آسیا محروم می کند. برانکو به خوبی می داند در دیدار رفت برابر الجزیره ،اشتباهات فردی کمر تیمش را شکست و باید بازیکنانش را با آمادگی بیشتری روانه دیدار برگشت کند. برخلاف دیدار گذشته سید جلال حسینی کاپیتان تیم غایب نیست و در قلب دفاع پرسپولیس می تواند بازی کند.نبود حسینی در بازی رفت احساس می شد و او نقطه قوت تیم برانکو است.

متاسفانه در بازی رفت، کمال کامیابی نیا هافبک دفاعی پرسپولیس از ناحیه کتف مصدوم شد و با اینکه خودش بیان کرده است که مشکلی برای همراهی تیمش در بازی برگشت ندارد اما قرار است تست پزشکی از او گرفته شود و در صورت نبود مشکلی با نظر برانکو روز دوشنبه بازی کند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به خوبی از حساسیت بازی روز دوشنبه واقف هستند، بنابراین بلیت طبقه دوم ورزشگاه آزادی را رایگان کردند تا هواداران این تیم ورزشگاه آزادی را برای حریف اماراتی به جهنم تبدیل کنند. به هر حال حضور بی شمار هواداران پرسپولیس نقطه قوت بازی روز دوشنبه است و آنها با تشویق های خود می توانند در صعود تیم محبوب خود به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا تاثیر گذار باشند.

برانکو این روزها حضور یا حضور نداشتنش در فصل آینده روی نیمکت پرسپولیس تیتر یک رسانه هاست و او به شدت به این پیروزی در آخرین فصل خود نیاز مبرم دارد. به هر حال طبق اعلام سرپرست باشگاه پرسپولیس توافقات کلی با برانکو شده است و بعد از بازی با الجزیره امارات قرارداد این مربی نهایی می شود.

در آن سوی میدان، تیم الجزیره امارات در بازی رفت به خوبی از اشتباهات فردی پرسپولیس نهایت استفاده را کرد و در خانه خود با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد. این تیم برای راهیابی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا نباید گلی دریافت کندو با تساوی در آزادی هم می تواند جواز صعود به جمع 8 تیم دریافت کند اما کار سختی در حضور هواداران بی شمار پرسپولیس دارد.

تیم الجزیره امارات در خارج از خانه نتایج ضعیفی کسب کرده است و از 5 بازی آخر خارج از خانه 4 بازی را شکست خورده است. بنابراین پرسپولیسی ها می توانند از این نقطه ضعف حریف اماراتی خود نهایت استفاده را کند و این تیم را با حمایت هواداران خود شکست بدهند.

خلفان ابراهیم هافبک هجومی تیم فوتبال الجزیره امارات به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.

شرایط صعود پرسپولیس به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا

با توجه به اینکه پرسپولیس در بازی رفت توانسته 2 گل در خانه حریف اماراتی بزند در بازی برگشت با برد 1 بر صفر، برد 2 بر صفر، پیروزی 3 بر صفر، برد 2بر یک و برد 3 بر یک می تواند به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.البته با برد 3 بر 2 پرسپولیس بازی به وقت های اضافه کشیده می شود. همچنین با برد 4 بر 3 پرسپولیس، الجزیره صعود می کند.

به هر حال پرسپولیسی ها امیدوارند با حضور سید جلال حسینی در خط دفاع و حمایت هواداران پر شور خود از سد تیم الجزیره امرات عبور کنند و به جمع 8 تیم برتر آسیا راه یابند.

601

کد خبر: 948871

وب گردی

وب گردی