پرسپولیس شرط عجیب برانکو را پذیرفت!/ امشب نه، پروفسور فردا تمدید می کند

با اعلام مسوولان باشگاه پرسپولیس مانعی برای تمدید قرارداد پروفسور وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، یکی از مهم ترین دغدغه های این روزهای پرسپولیسی ها مسئله تمدید قراردادها است چرا که اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود قهرمان لیگ برتر حسابی به مشکل خواهد خورد. در این میان هواداران بیشتر از هرچیزی نگران تمدید قرارداد برانکو هستند زیرا آن ها معتقد اند هربازیکنی زیر نظر برانکو ستاره خواهد شد.

با اعلام مسوولان باشگاه پرسپولیس مانعی برای تمدید قرارداد پروفسور وجود ندارد و آن ها به توافقات نهایی رسیده اند اما از گوشه و کنار باشگاه اخباری به گوش می رسد که شاید خیلی به مزاج هواداران و دوستداران پرسپولیس خوش نیاید! باوجود اینکه گفته می شود برانکو امروز قراردادش را امضا می کند اما پیگیری های خبرنگار ما توافق نهایی و امضای قرارداد را به بعد از بازی با الجزیره موکول می کند.

همچنین گفته می شود برانکو بندهای جدیدی در قراردادش اضافه کرده است؛ دریافت مبلغی هنگفت برای پیروزی در هر دربی! با توجه به اینکه سوپر جام در پیش است و پرسپولیس و استقلال جدای حساسیت دربی می توانند با یک پیروزی یک جام را در ویترین افتخارات خود قرار دهند بعید نیست مسوولان باشگاه این شرط را بپذیرند.

601

کد خبر: 948922

وب گردی

وب گردی