جشن تولد شهدای اردیبهشتی در آستانه ماه مبارک رمضان

جشن تولد شهدای متولد اردیبهشت ماه در آستانه ماه مبارک رمضان با حضور خانواده شهدا برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز ویژه برنامه ماهانه ستارگان پرفروغ با هدف انتقال و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان و توجه به مضامین مهم مطرح شده در وصیت‌نامه شهدا، ترویج فرهنگ و ارزش‌هایی چون ایثار، جهاد و شهادت، افزایش و آشنایی شهروندان با زندگی شهدا برگزار می شود و دومین اجرای بهاری این برنامه در سال 97 میزبان خانواده شهدای متولد فروردین ماه، خانواده شهدای مدافع حرم و ایثارگران و شماری از مسئولان منطقه ای خواهد بود.

این گزارش می افزاید: این مراسم به گرامیداشت 44 شهید متولد فروردین منطقه 18 اختصاص دارد و ضمن برش و توزیع کیک تولد این شهیدان، از خانواده آنان تجلیل به عمل خواهد آمد.

بر اساس این گزارش قرائت مجلسی قرآن کریم توسط یونس شاهمرادی قاری ممتاز منطقه 18، شعر خوانی، سخنرانی، خاطره گویی، پخش کلیپ، اجرای سرود و مدیحه سرایی، برش کیک تولد شهدا، اهداء لوح تقدیر و تجلیل از خانواده های شهدا از جمله بخش های مختلف این برنامه است.

ویژه برنامه ستارگان پرفروغ و جشن تولد شهدای متولد اردیبهشت از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 و فرهنگسرای خاتم(ص) با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه18 ، امور ایثار گران منطقه 18 و بنیاد شهید چهار دانگه ، روز دوشنبه 24 اردیبهشت ساعت 16 در موزه شهدا منطقه 18 برگزار می شود .

علاقمندان برای شرکت در این برنامه می توانند به نشانی شهرک ولیعصر،خیابان بهرامی،تقاطع خیابان دانش آموز، موزه شهدا مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66207068 تماس بگیرند.

700

کد خبر: 948927

وب گردی

وب گردی