مرغ در ماه رمضان گران می شود/ تخم مرغ شانه ای 7500 تومان

 رئیس اتحادیه پرنده و ماهی گفت: افزایش تقاضا در ماه رمضان منجر به صعودی شدن قیمت ها در این مدت می شود که این اتفاق از یک جهت برای تولیدکنندگان خوشایند است.

مهدی یوسف خانی، رئیس اتحادیه پرنده و ماهی در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به وضعیت بازار مرغ اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قیمت مرغ به هشت هزار و 150 تومان رسیده است اما باز هم قیمت مرغ پایین و تولیدکنندگان متضرر می شوند.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه به دلیل نزدیک شدن ماه مبارک رمضان تا حدودی وضعیت تقاضا بهبود خواهد یافت، افزود: با توجه به اینکه قیمت مرغ به بالاتر از هشت هزار تومان رسیده است اما باز هم تولیدکنندگان سود چندانی را به دست نمی آورند، بالا رفتن تقاضا در ماه رمضان منجر به صعودی شدن قیمت ها در این مدت می شود که این اتفاق از یک جهت برای تولیدکنندگان خوشایند است.

یوسف خانی به قیمت مرغ در ماه رمضان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم قیمت این کالا در ماه رمضان به هشت هزار و 500 تومان برسد، با توجه به اینکه قیمت نهاده های فعلی براساس قیمت ارز مشخص می شود و باعث افزایش قیمت تمام شده می شود بنابراین در صورتی که قیمت مرغ به هشت هزار و 500 تومان برسد تولیدکننده ها متضرر نخواهند شد.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با اشاره به قیمت تخم مرغ در ماه رمضان اظهار داشت: قیمت تخم مرغ در ماه رمضان امسال تفاوت چندانی را نخواهد داشت و با قیمت کیلویی هفت هزار و 500 تومان و شانه ای 15 هزار تومان به مشتریان عرضه می شود.

او در پایان گفت: قیمت ماهی در ایام ماه رمضان با تغییر قیمت همراه نمی شود و ماهی قزل آلا با نرخ 14 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

401

کد خبر: 948952

وب گردی

وب گردی