مسئولان هر چه سریع‌تر جنازه برجام را دفن کنند

نماینده مردم همدان گفت: از همه مسئولان می‌خواهم هر چه سریع‌تر جنازه برجام را دفن کنند تا محیط زیست را متعفن نکند.

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در جلسه علنی امروز طی تذکری شفاهی با انتقاد از نطق علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران، اظهار کرد: قرار بود برجام برای جوانان ما اشتغال ایجاد کند، مشکل معیشت مردم را حل کند، اقتصاد کشور را رونق دهد، اما دیدیم که رئیس‌جمهور آمریکا تیر خلاص را به برجام زد.

وی با بیان اینکه همه مسئولان کشور باید برای بهبود معیشت مردم تلاش کنند، ادامه داد: متاسفانه شاهد گران شدن نرخ ارز و وضع نابسامان اقتصادی در کشور هستیم که این مشکلات باید حل شود.

نماینده مردم همدان با تاکید بر ضرورت همسان‌سازی حقوق‌ها، تصریح کرد: در شأن مجلس و دولت نیست که حقوق‌ها را به گونه‌ای ساماندهی کنیم که کسی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد، با افزایش ۶ درصدی به میزان یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزایش حقوق داشته باشد، اما فردی که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد با افزایش ۱۲ درصدی به میزان ۱۴۴ هزار تومان افزایش حقوق داشته باشد.

نماینده مردم همدان با بیان اینکه از همه مسئولان می‌خواهم هر چه سریع‌تر جنازه برجام را دفن کنند تا محیط زیست را متعفن نکند، اظهار کرد: بر سر این قبر هرچه گریه کنیم خبری نیست، گریه را باید برای مردم کرد که مشکل معیشت، اقتصاد، اشرافی‌گری و اختلاس‌‌ در جامعه وجود دارد.

وی گفت: باید طرفداری‌های جانبدارانه از برجام را کنار گذاشت و دانست که امروز یک حرف بیشتر در کشور معنا ندارد و آن هم مردم هستند.

301

کد خبر: 948959

وب گردی

وب گردی