واکنش رئیس شورای شهر کرج به حاشیه های لغو یک جلسه

رئیس شورای شهر کرج به برخی انتقادات مطرح شده نسبت به لغو جلسه هفته گذشته شورا و درخواست منتقدان از استاندار برای ورود به این موضوع واکنش نشان داد.

محمد نبیونی رئیس شورای شهر کرج در گفت وگو با ایسکانیوز، اظهار داشت: جلسه شورای شهر امروز برگزار و براساس برنامه اعلام شده تنها نامزد معرفی شده «مجید سریزدی» و هیچ گزینه دیگری معرفی نشده است.

وی ادامه داد: گزینه مطرح شده طی 30 دقیقه در جلسه شورای شهر برنامه های خود را ارائه و در بخش دیگری از جلسه به سوالات اعضای شورا پاسخ داد.

رئیس شورای شهر در واکنش به برخی انتقادات مطرح شده نسبت به لغو جلسه گذشته شورا و درخواست منتقدان از استاندار برای ورود به این موضوع گفت: از این خبر اطلاعی ندارم اما بنا بود تا جلسه گذشته شورای شهر در روز سه شنبه برگزار شود و اعضا گزینه های خود را برای تصدی شهرداری مطرح کنند اما به دلیل عدم مطرح شدن گزینه های دیگری برای تصدی شهرداری، این موضوع در دستور کار امروز قرار گرفت.

رئیس شورای شهر در پاسخ به این سوال که آیا استاندار البرز یا فرماندار کرج در رابطه با تعویق جلسات شورا با شما صحبتی داشته اند یا خیر، ابراز داشت: خیر با من هیچ صحبتی نشده است، زمان تشکیل جلسات شورای شهر در حوزه فعالیت استاندار یا فرماندار نیست.

نبیونی گفت: جلسات شورای شهر حداقل باید دو مرتبه در ماه تشکیل شود و متوسط جلسات شورای شهر کرج بیش از دو مرتبه در هفته بوده؛ با توجه به برگزاری جلسات غیرعلنی و فوق العاده حدود هشت جلسه شورای شهر در ماه گذشته داشته است.

به گزارش گروه استان های ایسکانیوز، اصغر نصیری شهردار کرج روز 26 فروردین ماه 97 در جلسه شورای اسلامی شهر کرج از سمت خود استعفا داد و محمدرضا احمدی نژاد به سرپرستی شهرداری کرج منصوب شد؛ رئیس شورای شهر دلیل استعفای وی را بیشتر به رابطه شورا و شهرداری مرتبط می دانست.

حدود دو هفته از استعفای شهردار کرج گذشته است و انتقاداتی نسبت به عدم برگزاری جلسات شورای این شهر مطرح شد.

یکشنبه 16 اردیبهشت ماه در جلسه علنی شورای شهر کرج 7 نفر از اعضای شورا «مجید سریزدی» را به عنوان گزینه تصدی شهرداری کرج معرفی کردند.

گفتنی است مجید سریزدی پیش از این شهردار کرج و معاون عمرانی استاندار البرز بوده است.

901/900

کد خبر: 948973

وب گردی

وب گردی