پایگاه دانشی مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت رونمایی شد

پایگاه دانشی مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت رونمایی شد به این ترتیب، توافق دانشگاه صنعت نفت و وزارت نفت برای راه‎اندازی این مرکز توسعه‎ای به اجرا درآمد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ به نقل از دانشگاه صنعت نفت، در مسیر اقدام‌های مصوب در چارچوب همکاری‌های بین اداره کل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت و دانشگاه صنعت نفت مبنی بر تاسیس مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی، پایگاه دانشی این مرکز با حضور کریم سلحشور، رئیس دانشگاه صنعت نفت و علیرضا اصل‌عربی، مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی رونمایی شد و این مرکز آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، مرکز توسعه نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی صنعت نفت با بهره‌گیری از علم روزآمد دانشگاه صنعت نفت و دانش و مهارت‌های موجود در سطح تاسیسات صنعت نفت با هدف تحقق آرمان‌های برتر نظام مدیریت دارایی منطبق بر آخرین استانداردهای بین‌المللی فعالیت خواهد کرد.

در این مرکز، پایگاه دانش و مرکز آموزش و اعطای صلاحیت به مدیران، مسئولان و کارشناسان ذی‌ربط حوزه‌های بهره‌برداری، نگهداری و بازرسی فنی پشتیبانی خواهد شد و با ایجاد یک شبکه جامع، ارتباطات حقیقی و حقوقی بین ذی‌نفعان برقرار و همسو با آن، اقدام‌های توسعه دانش و مهارت نظام‌مند می‌شود.

از اهداف تعیین شده می‌توان به ارتباط با دانشگاه‌های معتبر داخلی و خارجی، مراکز معتبر فعال در زمینه‌ مدیریت دارایی‌های فیزیکی، شرکت‌های نگهداری و بهره‌برداری و انعقاد تفاهم‌نامه‌ با کارفرمایان شرکت‌های اصلی و فرعی تابع اشاره کرد. مقرر شده که سالانه آخرین دستاوردها در قالب سمینار سراسری به اطلاع ذی‌نفعان برسد.

دانشگاه صنعت نفت و اداره کل نظام مدیریت دارایی‎های فیزیکی وزارت نفت با هدف ارتقای دانش و مهارت در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی و زمینه‎سازی برای راه‎اندازی مرکزی مشخص به این منظور در صنعت نفت، آبان ماه سال ۹۶ تفاهم‌نامه‎ همکاری امضا کرده بودند.

402

کد خبر: 948974

وب گردی

وب گردی