تمجید کنفدراسیون فوتبال آسیا از کریمی+عکس

کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از فرشته کریمی در سایت رسمی خود نسبت به عملکرد این بازیکن در جام ملت های آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش ایسکانیوز، کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویری از فرشته کریمی در سایت رسمی خود نسبت به عملکرد این بازیکن در جام ملت های آسیا واکنش نشان داد.

روز گذشته تیم ملی فوتسال بانوان ایران در فینال جام ملت های آسیا توانست تیم ژاپن را با نتیجه 5 بر 2 شکست دهد و قهرمان آسیا شود و همچنین فرشته کریمی بازیکن تیم ملی کشورمان به عنوان ارزشمندترین بازیکن این دوره از رقابت ها انتخاب شد و همین موضوع باعث شد تا سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار تصویر این بازیکن به قهرمانی تیم ملی ایران و موفقیت ها کریمی بپردازد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه سایت خود نوشت فرشته کریمی در معتبرترین مسابقات آسیا توانست در قهرمانی تیم ملی ایران نقش آفرینی کند و همراه با سایر ملی پوشان باعث شود که در فینال تیم ژاپن مقهور تیم ملی بانوان ایران شود.

این سایت در ادامه بخش هایی از صحبت های از فرشته کریمی و شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان را درباره قهرمانی این تیم منتشر کرد.

گفتنی است فرشته کریمی علاوه بر کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن آسیا در سال 2018، در کارنامه فعالیت خود عنوان بهترین بازیکن آسیا در سال 2015 و نامزد بهترین بازیکن جهان در سال 2013 را دارد.

601

کد خبر: 949001

وب گردی

وب گردی