سناریوی تکراری ستاره استقلال برای آقای گل پرسپولیس/دست بسته برانکو برای حمایت از علیپور

با دعوت نشدن آقای گل لیگ برتر به اردوی تیم ملی جام جهانی روسیه، برانکو نمی تواند از حق شاگرداش دفاع کند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، روز گذشته لیست 35 نفره تیم ملی از سوی کارلوس کی روش اعلام شد تا مسافران روسیه برای جام جهانی مشخص شوند. در میان نام آقای گل لیگ برتر خالی بود!

علی علیپور که موفق شده بود در لیگ هفدهم با گلزنی هایش عنوان آقای گلی را از آن خود کند جایی در لیست کی روش برای جام جهانی ندارد. این اتفاق به نوعی تکرار تاریخ است؛ جایی که آرش برهانی، آقای گل لیگ هشتم به تیم ملی دعوت نشد. آرش برهانی که پس از پیوستن به استقلال در زمان مرحوم ناصر حجازی لقب گل‌نزن را به خود اختصاص داده بود، زیر نظر امیر قلعه‌نویی هم به قهرمانی لیگ رسید و هم با 21 گل زده آقای گل شد. برهانی همچنین به رکورد بیشترین گل زده در یک فصل که در اختیار رضا عنایتی بود، رسید.

زمانی که افشین قطبی لیست تیم ملی را اعلام کرد و برهانی جایی در آن نداشت کمترکسی در آن زمان از آقای گل استقلال حمایت کرد تا امروز دست برانکو برای حمایت از شاگردش بسته باشد. اگر درحال حاضر برانکو به این موضوع اعتراضی داشته باشد متهم به حاشیه سازی برای تیم ملی در آستانه تیم ملی خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ با دعوت نشدن آقای گل لیگ برتر به اردوی تیم ملی جام جهانی روسیه اکنون استقلال سه سهمیه بیشتر از پرسپولیس قهرمان لیگ برتر در جمع شاگردان کی روش دارد!

601

کد خبر: 949126

وب گردی

وب گردی