توانیر به دنبال شناسایی شرکت های فعال در حوزه اینترنت اشیا

شرکت توانیر از شرکت های فعال در حوزه اینترنت اشیا IOT خواست تا رزومه کاری خود را ارسال نمایند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ بررسی های صورت گرفته نشان داده است که بهره گیری از اینترنت اشیا IOT می تواند می تواند در بهبود سطح رفاه و کاهش مصرف انرژی موثر باشد.
از این رو شرکت توانیر که در سال جاری پروژه ای را به صورت پایلوت در این خصوص آغاز کرده، شناسایی شرکت های فعال در حوزه اینترنت اشیا را در دستور کار خود قرار داده است.
برهمین اساس شرکت توانیر با درک این شرایط، ضمن انتشار اعلانی در رسانه ها، از شرکت های فعال در حوزه اینترنت اشیا خواسته است تا رزومه کاری خود را به این شرکت ارسال نمایند.
شرکت های فعال در این حوزه باید رزومه خود را در قالب معرفی شرکت، زمینه های فعالیت، فهرست پروژه های مرتبط و شاخص، فهرست مشتریان گذشته و افتخارات، مجوزها و رتبه های اخذ شده را به دفتر مدیریت مصرف برق و خدمات مشترکین شرکت توانیر ارسال نمایند.
شرک های فعال دراین زمینه می توانند رزومه خود را به آدرس تهران، میدان ونک، خیابان شهید عباسپور. ساختمان مرکزی شرکت توانیر و صندوق پستی 6467-14155 ارسال نمایند.
برپایه این گزارش، فناوری اینترنت اشیاء Internet of Things به عنوان چهارمین انقلاب صنعتی به شمار می رود که با هدف توانمندسازی اشیاء برای اتصال در هر زمان و در هر مکانی، با هر چیزی و هر شخصی است که از مسیر یا شبکه و خدمتی به صورت ایده آل استفاده می کند، طراحی می شود.
این فناوری در حوزه های مختلف نظیر انرژی، حمل و نقل و سلامت مورد بهره برداری قرار می گیرد.
این فناوری ارتباطات تنگاتنگی با فناوری های دیگر نظیر داده های عظیم، نسل پنجم تلفن همراه 5G و رایانش ابری دارد.

402

کد خبر: 949133

وب گردی

وب گردی