چمران : شهردار تهران باید با مجلس و دولت تعامل کند

رئیس سابق شورای شهر تهران درباره شانزدهمین شهردار پایتخت گفت :مهندس سید محمد علی افشانی، فرد با سابقه ای است که کار درحوزه های مختلف از جمله معاونت های استانداری استان کهگیلویه بویر احمد ، خوزستان و سمنان را تجربه کرده است.

مهدی چمران در گفت وگو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره شهردار جدید گفت: مهندس افشانی در معاونت های استانداری استان کهگیلویه و بویر احمد، خوزستان و سمنان، معاونت تجهیز مدارس آموزش و پرورش و معاونت فنی عمرانی وزارت کشور سابقه کار اجرایی دارد، بنابراین به نظر می رسد از لحاظ اجرایی بتواند در مسیر خوبی قدم بردارد.

چمران در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسکانیوز مبنی بر اینکه آیا سن مهندس افشانی مناسب سکان داری شهرداری است گفت: انتخاب افشانی تصمیم اعضای شورای شهر بوده است، در واقع سن، توانمندی، تعامل و همکاری و غیره را در نظر گرفته اند.

وی افزود: پایتخت دارای معضلات شهری زیادی است ، از جمله حمل و نقل عمومی، آلودگی هوا و غیره که این مشکلات با یکدیگر در ارتباط هستند بنابر این قانون در باب درآمدهای پایدار شهرداری باید مورد اصلاح قرار بگیرد .

رییس سابق شورای شهر تهران در ادامه گفت: شهردار تهران باید جهادی باشد و بتواند با مجلس و دولت تعامل و همکاری داشته باشد.

وی در پایان گفت: مدیریت کلانشهر کار سخت و دشواری است، امیدوارم مهندس افشانی بتواند به بهترین شکل ممکن شهر را مدیریت کند و شهرداری خدمات خود را به شهروندان ارائه کند.


خبرنگار :حسین طالبی
706

کد خبر: 949165

وب گردی

وب گردی