ارتقای کیفی دانشگاه ها با استفاده از بصیرت علمی

نشست فرهنگی فعالان دانشجویی با حضور معاون دانشجویی – فرهنگی واحد پرند برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ به نقل از روابط عمومی واحد پرند نشست صمیمی دکتر زهرا حیرانی معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند و مدیران دانشجویی و فرهنگی با حضور مسؤولین انجمن ها، کانون ها، تشکل ها، نشریات دانشجویی و کلیه فعالان فرهنگی دانشگاه به منظور همفکری و تبادل نظر در دفتر معاون دانشجویی فرهنگی برگزار گردید.

در این نشست ابتدا دکتر حیرانی ضمن بیان نقطه نظرات خود پیرامون مسایل فرهنگی و دانشجویی خواستار فعال تر شدن دانشجویان در مسیر فرهنگی دانشگاه شد و هدف از این نشست را بیان مطالبات و دغدغه های دانشجویان عنوان کرد.

وی با اهمیت دادن به خواسته های منطقی فعالین فرهنگی با بیان حمایت از فعالیت های دانشجویان در زمینه های دانشجویی – فرهنگی، خواستار

شد.

معاون فرهنگی دانشجویی، دانشجویان فعال در تشکل‌ها، کانون‌ها و گروه‌های دانشجویی را دانشجویان پاسخگو، توانمند و مسؤولیت‌پذیر دانست و اظهار داشت: دانشجویانی که وارد فعالیت‌های فرهنگی می‌شوند نگاه متفاوتی به مسایل دارند که می بایست از این بصیرت استفاده کرده تا موجبات رشد و ارتقاء کیفی دانشگاه بیشتر از همیشه میسر گردد.

ایشان در ادامه افزود: حوزه فرهنگی برای حرکت و رشد نیاز به حمایت همه جانبه و مشارکت دانشجویان فعال دارد و شما فعالین عرصه فرهنگی، چشم ما در حوزه های مختلف و نیز مجری تبلیغات فرهنگی در دانشگاه هستید، چرا که در جایگاه دانشجویی بوده و از میان قشر خودجوش دانشجویان برخاسته اید.

پس از آن، دانشجویان حاضر، برنامه های پیشنهادی و نظرات خود را اعلام نمودند و معاون دانشجویی – فرهنگی به کلیه پرسش ها و ابهامات دانشجویان پاسخ داد.

در ادامه همکاران حوزه فرهنگی پیرامون بر پائی طرح ملی ولایت و برنامه های ماه مبارک رمضان توضیحاتی ارائه دادند وحضور پر شور دانشجویان را خواستار شدند. همچنین مدیر دانشجوئی واحد خواهان تعامل، همکاری هماهنگی بیش از پیش دانشجویان شد.

کد خبر: 949193

وب گردی

وب گردی