پیروز حناچی:  اولویت گذاری مشکلات پایتخت در برنامه آقای شهردار

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت : مشکلات پایتخت در برنامه ای جدید اولویت گذاری شده است ، از جمله بدنه سنگین و منابع مالی پایدار که دو نکته بسیار مهم به شمار می آید.

مهندس پیروز حناچی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز درباره شهردار جدید پایتخت گفت: وقتی اعضای شورای شهر کاندیدایی را به عنوان شهردار انتخاب می کنند ، باید به این رای احترام گذاشت و از او حمایت کرد.

وی افزود: در واقع حمایت قاطع شورای شهر از یک شهردار فرصت مناسبی است تا برنامه های مورد نظر از جمله مشکلات شهری ، حمل و نقل عمومی و غیره به مرحله اجرا برسد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ، در ادامه گفت : باید براساس برنامه های شهردار جدید ، اعضاء شورای شهر و برنامه سوم شهرداری تهران پیش رفت تا به نتیجه برسیم.

مهندس حناچی تاکید کرد: تکلیف معضلات و مشکلات پایتخت ، در برنامه هایی که هفته گذشته در شورای شهر ارائه شد، اولویت گذاری شده است ، بدنه سنگین و منابع مالی پایدار ؛ دونکته بسیار مهم بوده که شهرداری تهران در این دوره باید این مشکلات را حل کند.

وقتی اعضای شورای شهر کاندیدایی را به عنوان شهردار انتخاب می کنند ، باید به این رای احترام گذاشت و از او حمایت کرد



وی در ادامه گفت : این دومشکل مختص به شهرداری تهران نمی شود و تمام شهرداری های کلانشهر با این معضل روبرو هستند.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در پایان گفت : تهران در این سال‌ها تحولات و تغییرات زیادی داشته است که بسیاری از آن جای تقدیر و هم‌افزایی و برخی دیگر از موارد هم نیاز به اصلاح و بازبینی دارند.


خبرنگار:حسین طالبی
706

کد خبر: 949224

وب گردی

وب گردی