رحمتی: تیم ملی من استقلال است/ هواداران  ما را حمایت کنند

کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: همه بازیکنان شرایط بازی را می دانند و احساس مسئولیت می کنند.

به گزارش ایسکانیوز، سید مهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن گفت: فردا یک بازی بسیار مهم داریم. در مرتبه اول می خواهم از هواداران خواهش کنم که فردا حتما در ورزشگاه حاضر شوند و به عنوان یار دوازدهم در کنار ما باشند. هنوز فراموش نکردم که برابر الاهلی امارات زیر بارش باران ما را حمایت کردند. یکسال سخت را سپری کردیم و فردا که بازی آخر را پیش رو داریم، همه می دانیم که باید برنده باشیم تا فصل خوب تمام شود. کادرفنی و بازیکنان حساسیت بازی فردا را می دانند. ما سه امتیاز بازی قبل را از دست دادیم اما احساس مسئولیت به تیم منتقل شده و به هواداران قول می دهیم که با تمام وجود در زمین حاضر خواهیم شد و با تمام تمرکز در زمین حاضر می شویم تا برنده زمین را ترک کنیم.

وی افزود: همه بازیکنان شرایط بازی را می دانند و احساس مسئولیت می کنند. خوشحالم که در استقلال بازی کردم و بازی می کنم. تمام شهرهایی که می رویم، هواداران زیادی به استقبال ما می آیند. این هواداران باعث می شوند بار سنگینی روی دوش ما باشد. استقلال، تیم ملی من است و با تمام وجود و انرژی برای این تیم تا آخرین روز بازی می کنم. فردا ما را حمایت کنید و مطمئن باشید تلاش می کنیم تا یک برد خوب را تجربه کنیم تا یک شب خاطره انگیز داشته باشیم.

رحمتی در پاسخ به این سوال که آیا استرس این بازی کار را برای شما سخت نمی کند، خاطر نشان کرد: استرس بازی به این تلخی و به این شدت نیست. فرشید اسماعیلی فصل گذشه برابر السد برای ما پنالتی زد و شرایط از این سخت تر نیست و او حالا آقای پاس گل آسیا است. استرس تیم ما را اذیت نمی کند و چیزی که برای ما مهم است این است که من، خسرو حیدری، پژمان منتظری و دیگر بازیکنان باید احساس مسئولیت کنند. ما تا دقیقه 95 می توانیم گل بزنیم و مهم این است که با نظم و تمرکز و بر اساس تاکتیکی اتخاذ می کنند در زمین حاضر شویم. ما بازی قبل 4-5 شانس گلزنی داشتیم و در نهایت با یک اتفاق بازی را واگذار کردیم. اگر مسئولیت پذیری را داشته باشیم، می توانیم برنده باشیم.

601

کد خبر: 949233

وب گردی

وب گردی