تجمع اعتراض آمیز دانشگاهیان نسبت به اقدامات استکباری آمریکا

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر با تجمع اعتراض آمیز در محوطه مسجد النبی (ص) این دانشگاه، خشم و انزجار خود را از نقض برجام توسط آمریکا و انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف اعلام کردند.

به گزارش ایسکانیوز، شرکت کنندگان در این تجمع با شعارهای مرگ برآمریکا و مرگ بر اسرائیل و پایمال کردن پرچم این دو رژیم استکباری، سیاست‌های مزورانه رئیس جمهور آمریکا و همچنین کشتار فلسطینیان و ادامه تجاوزگری‌های رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

همچنین بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر در بیانیه ای پیمان شکنی آمریکا در عهد برجام و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس را محکوم کرد.

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

«نظام جمهوری اسلامی بر بستر تعالیم متعالی اسلام به ویژه اندیشه مهدویت و مقدمه سازی ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) شکل گرفت و از موانع متعددی که استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل در طول چهل سال در سر راه آن قرار داد با درایت حکیمانه امام راحل و مقام عظمای ولایت عبور کرد و از این به بعد نیز با رهبری حکیم فرزانه امت، مقام معظم رهبری و حمایت توده های ولایت مدار امت و همه دلسوزان نظام اسلامی به پیش خواهد رفت و این وعده الهی است که کسانی که دین او را یاری کنند یاری خواهد کرد.

در این راستا توطئه‌های شیطانی رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا در نقض عهد برجام و انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس نظیر سایر مکرها و توطئه های آمریکا و اسرائیل به لطف الهی خنثی خواهد شد و امت حزب الله پیروز این میدان خواهد بود.

ما اساتید بسیجی دانشگاه ازاد اسلامی واحد خمینی شهر توطئه نقض عهد برجام و انتقال سفارت امریکا به بیت المقدس را محکوم کرده و بار دیگر با مقام معظم رهبری پیمان می بندیم که تا نابودی استکبار جهانی فرمانبردار فرامین ولایت امر باشیم چرا که معتقدیم سعادت نظام اسلامی ما در گرو اطاعت محض از ولایت فقیه است.»

203

کد خبر: 949412

وب گردی

وب گردی