ثبت نام کتاب های درسی از طریق اینترنت

سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی گفت: ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی به این دلیل است که اگر یک زمان، کسری در منطقه‌ای مشاهده شد، آن را شناسایی کنیم و قبل از شروع سال تحصیلی، فرصت لازم برای تولید و توزیع کتاب درسی داشته باشیم.

به گزارش ایسکانیوز احمدرضا امینی سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی، گفت: کتاب درسی به تعداد تمام دانش‌آموزان کشور موجود است و مردم نباید نگرانی از بابت کمبود کتاب درسی داشته باشند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی به این دلیل است که اگر یک زمان، کسری در منطقه‌ای مشاهده شد، آن را شناسایی کنیم و قبل از شروع سال تحصیلی، فرصت لازم برای تولید و توزیع کتاب درسی داشته باشیم.

امینی با بیان اینکه فرصت برای ثبت‌نام کتاب درسی وجود دارد، افزود: ثبت‌‌نام کتاب درسی دانش‌آموزان بر اساس زمان‌بندی انجام می‌شود و خانواده‌ها با فراغ‌بال می‌توانند ثبت‌نام کتاب درسی فرزندان‌شان را انجام دهند؛ ضمن اینکه اگر خانواده‌ای امکان ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی را ندارد می‌تواند از طریق مدرسه اقدام کند.

وی درباره ثبت‌نام اینترنتی کتاب درسی، بیان کرد: ثبت‌نام کتاب درسی پایه‌های دوم تا ششم ابتدایی، پایه‌های یازدهم و دوازدهم شاخه فنی‌وحرفه‌ای، پایه‌های یازدهم و دوازدهم رشته معارف اسلامی و پایه‌های هشتم و نهم کتاب‌های درسی تکمیلی دوره اول متوسطه ویژه دانش‌آموزان استعدادهای درخشان آغاز شده و تا 18 خرداد ماه ادامه دارد.

سرپرست اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی ادامه داد: ثبت‌نام کتاب درسی پایه‌ اول دوره ابتدایی، پایه‌ دهم شاخه فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش و پایه دهم رشته معارف اسلامی 23 تیرماه آغاز می‌شود و تا 20 شهریور ماه ادامه دارد.


فارس
706

کد خبر: 949417

وب گردی

وب گردی