پول بده بازیگر «شو»!!

سودای شهرت و بازیگر شدن همواره در میان جوانان و حتی افراد مسن وجود داشته که برخی در این میان راه آکادمیک را طی کرده اند و بعضی از پول برای بازیگر شدن کمک گرفته اند!

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، از قدیم علاقه مندان به بازیگری برای رسیدن به شهرت از راه های غیرمتعارف استفاده کرده اند و برخی هم برای اینکه جلوی دوربین 35 میلی متری قرارگیرند به کلاس های بازیگری رفتند.

کلاس هایی که در وهله اول پول حرف اول را می زند. البته برخی از این کلاس ها به صورت ورک شاپ برگزار می شود و استعداد هایی را نمایان می کند اما تنها نمایان شدن این چهره ها کافی نیست و باید بازیگران توانمندی از سوی اساتید پرورش و وارد سینما شوند.

بارها دیده شده که برخی از این به اصطلاح علاقه مندان به سینما که متمول هم هستند حاضرند پول های کلانی خرج کنند و با پول جلوی دوربین مثلا فلان کارگردان بروند.

به راستی که مثال انتظامی ها، نصیریان ها و پورعرب ها در سینمای ایران خالی است که از جنس هنر ناب ایرانی هستند

بدون شک کسانی که پول زیادی داشته باشند می توانند با هزینه اسپانسری بازیگر شوند و همین موضوع باعث می شود تا شاهد افول ستاره ها باشیم. سینمای ایران باید هرچند سال یک بار ستاره ای نو ظهور داشته باشد تا شاهد پیشرفت هنر ایران باشیم.

به راستی که مثال انتظامی ها، نصیریان ها و پورعرب ها در سینمای ایران خالی است که از جنس هنر ناب ایرانی هستند. اگر علاقه مندانی که دوست دارند بازیگر شوند راه های مناسب را انتخاب کنند سینما پیشرفت زیادی خواهد کرد و کیفیت فیلم های سینمایی هم بیشتر می شود.

501

کد خبر: 949432

وب گردی

وب گردی