ریاست باقرزاده بر فدراسیون شمشیربازی تمدید شد

با کسب 38 رای ریاست رئیس کنونی بر فدراسیون شمشیربازی تمدید شد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون شمشیربازی صبح امروز (سه شنبه) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. محمدرضا داورزنی معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت و شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک نیز نماینده کمیته بود.

برای ریاست فدراسیون تنها دو نامزد فضل الله باقرزاده، رئیس فعلی فدراسیون و انوش جهانی نایب رئیس وی با هم رقابت می کردند.

در ابتدای مجمع انتخاباتی طبق پیش بینی ها انوش جهانی نایب رئیس فدراسیون شمشیربازی نیز انصراف داد تا در نهایت انتخابات با یک کاندیدا برگزار شود و به نوعی قبل از رای گیری، نتیجه انتخابات مشخص شده و ریاست فضل الله باقرزاده در فدراسیون شمشیربازی برای چهار سال دیگر تمدید شود.

در نهایت پس از رای گیری، فضل الله باقرزاده با 38 رای از 38 رای ماخوذه، رسما به عنوان رئیس فدراسیون شمشیربازی انتخاب شد تا برای سومین دوره متوالی بر صندلی ریاست تکیه بزند.

بعد از پایان انتخابات، باقرزاده گفت: شمشیربازی رشته ای است که کار کردن در آن واقعا سخت است. اگر حق عابدینی را نمی خوردند پنجمین مدال آور المپیک بود. 6 هیات کیف به دست داشتیم، اما حالا 21 هیات فعال داریم.

باقرزاده ادامه افزود: تیم ملی ما عصاره کشور است. همچنان به توسعه شمشیربازی ادامه می دهیم. جامعه شمشیربازی ما در حال حاضر به 5 هزار دختر و پسر می رسد و با دنیا برابری می کنیم. از تک تک روسای هیات ها تشکر می کنم و می دانم با چه سختی هایی کار می کنند.

604

کد خبر: 949448

وب گردی

وب گردی