نادر طالب زاده: کنفرانس افق نو بازتاب بسیار خوبی در ایران و سایر کشورها داشت

دبیر کنفرانس های بین المللی افق نو گفت: کنفرانس های بین المللی افق نو به دلیل حضور افراد موثر بازتاب بسیار خوبی در جامعه داشته است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشست خبری همایش بین‌المللی «افق نو» ظهر امروز با حضور نادر طالب زاده و سه مقام امنیتی سابق آمریکا در روزنامه فرهیختگان برگزار شد.

نادر طالب زاده دبیر کنفرانس بین امللی «افق نو»، فیلیپ جرالدی افسر سابق اطلاعات نظامی سازمان سیا، مایکل مالوف کارشناس سابق سیاست های امنیتی دولت آمریکا و اسکات بنت افسر سابق جنگ روانی ارتش آمریکا در این نشست حضور داشتند.

نادر طالب زاده در ابتدای این نشست با اشاره به برگزاری کنفرانس افق نو در مشهد و نامه ای که اعضای این کنفرانس در خصوص برجام برای رئیس جمهور آمریکا نوشته اند، این کنفرانس خبری را آغاز کرد و در نهایت اهالی رسانه سوالات خود را از میهمانان خارجی پرسیدند.

نادر طالب زاده در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز درباره بازخورد کنفرانس های بین المللی افق نو، اظهار کرد: این کنفرانس ها که در مدت زمانی مختلف برگزار می شود، هم در ایران و هم در سایر کشورها بازتاب بسیار خوبی داشته است.

وی ادامه داد: اخبار این کنفرانس در داخل و خارج از کشور به خوبی منعکس شده چراکه در این کنفرانس افراد موثری حضور داشتند.

به گزارش ایسکانیوز، کنفرانس های افق نو در مشهد با حضور میهمانان خارجی برگزار شد و دبیری این کنفرانس ها را نادرطالب زاده برعهده داشت.

503

کد خبر: 949564

وب گردی

وب گردی