فرنوش نوبخت:  درساعات اوج مصرف هر 4 دقیقه یک قطار وارد ایستگاه می شود

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت : در ساعات اوج مصرف هر 4 دقیقه یک قطار وارد ایستگاه های مترو می شود تا خدمات بهتری به مسافران ارائه دهد.

فرنوش نوبخت در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز با اشاره به اینکه در ساعات اوج مصرف هر 4 دقیقه یک قطار وارد ایستگاه های مترو می شود گفت: این اقدام سال گذشته صورت گرفت ، تمامی نیروها برای اینکه سرفاصله حرکت قطارها را به 2 یا 3 دقیقه کاهش یابد همه توان خود را گذاشتند.

وی افزود :قصد داریم در این محدوده زمانی حرکت قطارها را افزایش داده ، تا خدمات بهتری به مسافران ارائه بدهیم.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران یادآور شد : مناقصه 630 دستگاه واگن برای مترو توسط دولت انجام شد، تا زمانی که واگن ها به مجموعه ناوگان حمل و نقل اضافه بشوند ، اجازه وارد کردن هیچ واگنی را نداریم و زمان تحویل این 630 دستگاه 24 ماه طول می کشد.

نوبخت افزود : تمام تلاش من و همکارانم در شرکت بهره برداری مترو تهران حفظ و سرپا نگه داشتن ناوگان ها موجود است تا با داشته ها و شرایط موجود خدمات خوبی به مسافران محترم ارائه بدهیم.

وی در ادامه گفت: تنها راهکار مترو برای مقابله با دستفروشان جلوگیری از ورود آن ها به داخل ایستگاه ها است اما مجموعه مترو نیروی کافی برای برخورد با تمامی دستفروشان ندارد و تنها راه کنترل دستفروشان خود مسافران مترو هستند ، تا زمانیکه اجناس بی کیفیت این افراد مشتری داشته باشد ؛مقابله با این اشخاص کاری سخت و بی فایده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان افزود : در واقع هر روز حداقل 125 بار قطار بر روی خطوط در حال جا به جایی است.


خبرنگار :حسین طالبی
706

.

کد خبر: 949570

وب گردی

وب گردی