قیمت آش و حلیم در ایام ماه رمضان اعلام شد/ گرانی اقلام خوراکی به آش و حلیم نرسید

رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه گفت: قیمت اکثر کالاهای مصرفی برای ماه رمضان با افزایش همراه شد، این در حالیست که نرخ حلیم و آش هیچ تغییری نداشته است.

حسین محمدی، رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز به قیمت آش و حلیم در ایام ماه رمضان اشاره کرد و گفت: قیمت اکثر کالاهای مصرفی برای ماه رمضان با افزایش همراه شد این در حالیست که نرخ حلیم و آش هیچ تغییری نداشته است.

او در ادامه بیان کرد: طی جلساتی که برگزار شد از همکاران خود خواستیم تا قیمت حلیم و آش ثابت و با افزایش همراه نشود، بنابراین تقاضای ما از مردم این است که در ایام ماه رمضان آش و حلیم را از واحدهای مجاز که دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت و اتحادیه هستند خریداری کنند تا از طریق فروش بالا، خسارت هایی که در راستای ثبات قیمت ایجاد می شود، جبران شود.

محمدی گفت: با توجه به اینکه قیمت گوشت، سبزی، روغن و گندم افزایش یافته است، بنابراین باید قیمت آش و حلیم هم گران می شد اما قیمت ها تغییری نکرد و با همان نرخ سال گذشته به مشتریان عرضه می شود.

رئیس اتحادیه کبابی، حلیم و آشپزندگان مشابه اظهار داشت: خواسته ما از مردم این است، در صورتی که شاهد فروش این اقلام از طریق واحدهای غیرمجاز بودند ضمن جلوگیری از خرید، با شماره های 77639658-9 تماس گرفته و بازرسین را در جریان بگذارند.

او بیان کرد: در صدد هستیم تا با کمک وزارت بهداشت، دامپزشکی، تعزیرات حکومتی و اداره اماکن با این واحدها برخورد شود و در صورت مقاومت، واحدهای غیرمجاز پلمپ خواهند شد.

محمدی با اشاره به قیمت آش و حلیم در ایام ماه رمضان گفت: براساس قیمت های اعلام شده، حلیم ساده با قیمت 14 هزار تومان، حلیم با مخلفات 15 هزار تومان، آش شله قلمکار ساده 14 هزار تومان، آش شله قلمکار با مخلفات 15 هزار تومان، آش رشته 13 هزار تومان و پرسی هشت هزار تومان به مشتریان عرضه می شود.

401

کد خبر: 949590

وب گردی

وب گردی