نماینده مردم تبریز:  دولت با تنفس مصنوعی  دنبال احیای" برجام" است

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: روحانی برجام را به عنوان تنها دستاورد دولت خود در طول 5 سال گذشته نگاه می کند و با خروج امریکا در صدد احیای آن با تنفس مصنوعی است.

احمد عیرضا بیگی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایسکانیوز در خصوص این که چرا دولت اصرار زیادی در حفظ برجام دارد گفت: دولت کنونی هزینه های بسیار زیاد مادی برای برجام پرداخت کرده و برجام را به مثابه فرزند خود می داند و به شدت بر آن است تا این موضوع را حفظ کند،ضمن آنکه در نقطه مقابل هزینه های مادی، هزینه معنوی هم پرداخت شده که به هیچ عنوان جبران پذیر نیست.

وی اظهار داشت: روحانی برجام را به عنوان تنها دستاورد دولت خود در طول 5 سال گذشته می داند و علی رقم سفارش های رهبر معظم انقلاب برای اعمال ملاحظات لازم در تنطیم این توافق نامه اکنون با مشکلات عدیده ای مواجه شده است.

علیرضابیگی ادامه داد: به نظر می آید با خروج آمریکا از برجام و با در نظرگرفتن مصوبات شورای عالی امنیت ملی و همچنین مصوبه مجلس شورای اسلامی در این خصوص برای اقدام متقابل با نقض این توافق نامه تکلیف دولت به وضوح روشن است.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص دادن فرصت از طرف ایران به اروپا برای برجام بیان کرد: دولت سعی دارد با تنفس مصنوعی و شوک برقی عملیات احیا برای برجام انجام دهد که این هم برای از بین رفتن هر بهانه ای است.

وی تاکید کرد: امیدواریم تلاش روحانی موثر باشد و به نتیجه برسد.

علیرضابیگی با اشاره به تفکری که نگاه به غرب و برجام دارد، گفت: تفکری که عزت خود را در نگاه به غرب می بیند اندیشه ای است که کار آمدی خودش را نتوانسته نشان دهد و اسباب این سرخوردگی ملی برای ما شده است.

303

کد خبر: 949594

وب گردی

وب گردی