خروج آمریکا از برجام نشانه بزرگی ملت ایران است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: اگر امروز کشوری مثل آمریکا و رئیس‌جمهور احمق آن از برجام خارج می‌شود مفهوم آن است که جمهوری اسلامی ایران آن‌قدر بزرگ‌شده که آن‌ها با دست خودشان ما را به عنوانی قطبی در دنیا مقابل خود قرارداده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین معروفی امروز در نخستین همایش شبانان و گله‌داران در زاهدان اظهار داشت: نگاه حضرت مقام معظم رهبری به عشایر و مردم نجیب سیستان و بلوچستان یک نگاه فوق‌العاده و ویژه‌ای است به‌طوری که هیچکس باورش نمی‌شد که امام جامعه این‌قدر نسبت به مردم سیستان و بلوچستان ارادت قلبی داشته باشد. حتی برای خودمان که ارتباط داشتیم غیرقابل‌تصور بود.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در ادامه با بیان اینکه نخستین همایش شبانان و گله‌داران مصادف با تشکیل سازمان بسیج عشایر در حال برگزاری است، افزود: فلسفه وجودی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سه مؤلفه مکتبی، انقلابی و مردمی بودن این نهاد است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجموعه انقلابی است که با تفکر حضرت امام خمینی (ره) برای بقای انقلاب اسلامی و نگهبانی از انقلاب، دستاوردهای نظام و حفاظت از ملت عزیز ایران تشکیل‌شده است.

وی یکی از مؤلفه‌های اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مردمی بودن آن برشمرد و افزود: مردمی بودن سپاه در شجره طیبه بسیج نمایان شده است که بسیج عشایری جزئی از این شجره طیبه ارزشمند و ماندگار و میراث امام سفر کرده ما است. امامی که پیامبرگونه تصمیم گرفت و امروز آثار آن را در خارج از جغرافیای نظام مقدس جمهوری اسلامی به‌وسیله این تفکر شاهد هستیم.

سردار معروفی ادامه داد: سپاه پاسداران با همه وجودش که به فرموده رهبری سپاه سنگ مستحکم انقلاب است در برابر بلای ملت، تمامیت ارضی و آبرو ملت ایران است، خودش را در تمام عرصه‌ها سد بلای ملت ایران می‌داند و از مردم جدا نیست بلکه یک نهاد مردمی از متن مردم، با مردم و برای مردم است.

سپاه در مأموریت‌های خود خط کش گذاری قومی، مذهبی و سیاسی ندارد

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مستضعفین خانه امن مردم ایران اسلامی و مردمان مؤمن و انقلابی مردم سیستان و بلوچستان است. خدا را شاکریم که در حوزه اجرای مأموریت کلان سپاه در کشور و این استان خط کش گذاری قومی، مذهبی و سیاسی وجود ندارد بلکه جامع‌الاطراف با نظر امامین انقلاب اسلامی راهبرد نظام الهی و امام انقلاب را به پیش می‌برد و افتخار می‌کنیم هم در جنوبی‌ترین نقطه استان، هم در مرکز و شمالی‌ترین نقطه استان با یک نگاه و دید در خدمت مردم بزرگوارمان هستیم.

وی تصریح کرد: چیزی که برای ما مهم است، بزرگی ملت ایران است، امروز ملت ایران ملتی بزرگ و متمایز از تمام ملت‌های دنیا هستند. ملت ما هوشمند بوده و ویژگی‌های منحصربه‌فرد دارند.

معروفی ادامه داد: اگر امروز کشوری مثل آمریکا و رئیس‌جمهور احمق آن حماقت می‌کند و از برجام خارج می‌شود مفهوم آن بزرگ شدن انقلاب اسلامی و بزرگ شدن ماست، ما کشوری بودیم که قبل از انقلاب محلی از اعراب نداشتیم و استعمارگران بر ما و خاک ما غالب بودند، حق رأی نداشتیم. اما امروز آن‌قدر بزرگ شدیم که آن‌ها با دست خودشان ما را به عنوانی قطبی در دنیا مقابل خودشان قرار داده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با تأکید مجدد بر اینکه خروج امریکا از برجام نشانه بزرگی ملت ایران است، افزود: این بزرگی مختص شیعه، اهل سنت، کرمانی، لر، آذربایجانی و عرب و گروه سیاسی خاص نیست، بلکه مختص ملت و تمام مردم ایران است.

901

کد خبر: 949615

وب گردی

وب گردی