پیام تبریک دکتر فرهاد رهبر به مناسبت «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی»

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی، «روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی» را به فعالان این عرصه در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک گفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، متن پیام دکتر فرهاد رهبر به شرح زیر است:

«روز جهانی ارتباطات و روابط‌ عمومی را به همه فعالان این عرصه به ویژه همکاران پرتلاش و دلسوز در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم.

مسلماً نامگذاری روزی به نام ارتباطات و روابط‌عمومی گویای اهمیت و نقش‌آفرینی آن در دنیای معاصر است و از این رو هدف‌گذاری در این حوزه فرصت مغتنمی را فراهم می‌کند تا همه بخش‌های جامعه به ویژه روابط‌ عمومی‌ دستگاه‌ها و نهادهای مختلف ارتباط منسجم و کارآمدی با افکارعمومی داشته باشند.

هر سازمانی با وجود روابط‌‌ عمومی فعال و پویا در کنار سایر بخش‌های سازمانی قادر به ادامه حیات است. نهاد روابط‌ عمومی برای اثرگذاری نیازمند تغییر نگرش و تقویت جایگاه متناسب با ضرورت‌هاست و سرمایه‌گذاری فکری، انسانی و علمی، در ساخت و توسعه یک روابط‌عمومی کارآمد و پویا نقش مهمی دارد.

همکاران روابط‌ عمومی خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی در شرایط کنونی وظیفه‌ ارزشمند و بسزایی را برعهده دارند: یکی آشنایی با دانش روز ارتباطات و وسایل ارتباط جمعی و دیگری عمل به وظایف ذاتی و افزایش کارآمدی روابط‌ عمومی در محیطی همچون دانشگاه. مطمئناً مجهز شدن به دانش روز در حوزه ارتباطات و روابط‌ عمومی و عمل به رسالت در این حوزه، نقش کلیدی در پیشبرد اهداف دانشگاه آزاد اسلامی خواهد داشت.

تجربه بشر نشان می‌دهد که بخش عمده‌ای از موفقیت‌ها و آگاهی‌اش مرهون تقویت دانش فناوری ارتباطات بوده است. دنیای امروز تحت تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار دارد، به طوری که رشد فزاینده امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در حوزه ارتباطات، سرعت انتقال اطلاعات به مردم را به صورت مستقیم و غیرمستقیم افزایش داده است. از این حیث موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی در حوزه ارتباطات حائز اهمیت است.

روابط‌عمومی دانشگاه می‌تواند با بکارگیری تجهیزات و دانش روز برای تقویت ارتباط هرچه بهتر با استادان، دانشجویان و کارکنان، زمینه تحقق صحیح تنویر افکارعمومی و تحقق برنامه‌ها و اهداف دانشگاه را فراهم کند، به طوری که دستاوردهای این نهاد علمی در حوزه‌های مختلف به خوبی تبیین شود.

مسلماً انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی به افکارعمومی، به تقویت جایگاه روابط‌عمومی و تلاش بی‌وقفه همکاران خدوم این حوزه وابسته است. لذا انتظار می‌رود معرفی توانمندی‌های علمی،پژوهشی و تحقیقاتی، تبیین فعالیت‌ها در زمینه اقتصاد دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها و محصولات تجاری‌سازی شده و همچنین معرفی امکانات و مزیت‌های تحصیلی و اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف از عملکردها در سرلوحه برنامه‌ها قرار گیرد.

در پایان ضمن تشکر از زحمات کارکنان و مسئولان روابط‌عمومی در خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی، این روز را به همه این عزیزان تبریک می‌گویم و امیدوارم با احساس مسئولیت، دلسوزی و خلاقیت بیشتری در جهت برآورده شدن اهداف این نهاد علمی حرکت کنند.

از خداوند منان برای همکاران آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون در انجام مأموریت‌های محوله دارم.

فرهاد رهبر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی»

204

کد خبر: 949662

وب گردی

وب گردی