«من بهشت را دیده ام» نقد و بررسی می شود

نشست هفتگی شهر کتاب ، سه‌شنبه اول خرداد ماه به بحث و گفت‌وگو درباره‌ کتاب «من بهشت را دیده‌ام»، تاملاتی در فلسفه‌ هنرهای غربی، شرقی و اسلامی اختصاص دارد.

به گزارش ایسکانیوز از مرکز فرهنگی شهرکتاب، به تازگی کتاب «من بهشت را دیده‌ام» حاصل گفت‌وگوی زهرا زواریان با دکتر امیرحسین ذکرگو منتشر شده است.

ذکرگو، هنرمند، اسطوره‌شناس و هندشناس ایرانی، سالیان زیادی از حیات هنری و علمی خویش را علاوه بر ایران در آمریکا، هند، مالزی و برخی کشورهای آسیای شرقی به فعالیت مشغول بوده است.

وی به خوبی با اسطوره‌ها، نمادها، روح هنر ایرانی ـ اسلامی، هنر مدرن اروپایی، هنر شرقی هندی و هنر آسیای شرقی آشناست. این کتاب گزارشی صمیمی از تجربه‌ی زیسته‌ی وجودی و هنری او و در همان حال تطبیقی میان حوزه‌های هنری گوناگون جهان است.

نشست هفتگی شهر کتاب در روز سه‌شنبه اول خرداد ساعت ۱۶:۳۰ به بحث و گفت‌وگو درباره‌ کتاب «من بهشت را دیده‌ام»، تاملاتی در فلسفه‌ هنرهای غربی، شرقی و اسلامی اختصاص دارد.

این برنامه با حضور دکتر محمودرضا اسفندیار، دکتر مهرداد قیومی بیدهندی، دکتر امیرحسین ذکرگو و زهرا زواریان در مرکز فرهنگی شهر کتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود.

502

کد خبر: 949696

وب گردی

وب گردی