واحد الکترونیکی مجری انحصاری دوره های آنلاین آموزش زبان

واحد الکترونیکی مجری دوره های آموزش زبان انگلیسی جایگزین EPT شد.

به گزارش ایسکانیوز؛ واحد الکترونیکی مجری دوره های آموزش زبان انگلیسی جایگزین EPT شد. برگزاری این دوره ها روش جدیدی است که دانشگاه آزاد اسلامی جایگزین آزمون EPT کرده است. دانشجویان دکترای دانشگاه آزاد می توانند به جای شرکت در آزمون EPT در این دوره ها شرکت نمایند. این دوره در سه سطح برگزار می شود و اگر دانشجو بتواند در امتحان پایان ترم نمره ۵۰ کسب نماید، نمره او جایگزین نمره EPT خواهد شد.

واحد الکترونیکی به علت در اختیار داشتن زیرساختهای پیشرفته و توانمندی فنی بالا، به عنوان مجری برگزاری آموزش آنلاین این دوره ها انتخاب شده است. این واحد به عنوان بزرگترین دانشگاه مجازی ایران شناخته می شود که تا کنون بیش از ۲۰ هزار دانشجو به صورت آنلاین مشغول به تحصیل بوده اند. این تصمیم در شورای برنامه ریزی آموزشی دانشگاه آزاد در فروردین سال جاری گرفته شده است. با این تصمیم دانشجویان دوره دکتری می توانند از مزایای کلاس آنلاین بهره مند شوند. یکی از بزرگترین مزایای تحصیل آنلاین، دسترسی به فایل کلاس در طولانی مدت است. همچنین دانشجویان در این شیوه می توانند از هر نقطه ای به کلاس متصل شوند و در وقت خود صرفه جویی نمایند.

دانشجویان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت دوره های کوتاه مدت واحد الکترونیکی به آدرس http://sc.iauec.ac.ir مراجعه نمایند.

202

کد خبر: 949724

وب گردی

وب گردی