روشن : تیام  باید اخراج می شد/ دیدار استقلال و پرسپولیس هیچ جذابیتی ندارد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دیدار استقلال و پرسپولیس هیچ جذابیتی ندارد و رقابت سرخابی ها با تیم های دیگر دیدنی تر است.

حسن روشن در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز در خصوص پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تشکر می‌کنم از هواداران که سنگ تمام گذاشتند و دلیل اصلی پیروی استقلال بودند. به تمام بازیکنان و کادر فنی هم خسته نباشید می گویم چون زحمت زیادی کشیدند. پیش بینی می شد که استقلال پیروز این دیدار باشد.

وی در مورد عملکرد ذوب آهن گفت: تیم قلعه نویی بسیار حرفه ای مقابل استقلال ظاهر شد. دیدار ذوب آهن و استقلال همیشه جذاب و دیدنی بوده که در دیدار شب گذشته هم شاهد آن بودیم.

پیشکسوت استقلال در مورد اظهارات تند قلعه نویی بعد از بازی خاطرنشان کرد: به نظر من تیم داوری بسیار حرفه ای عمل کرد و اگر شکایتی باشد باید از طریق فیفا پیگیری کنیم. به نظر من تیم داوری خوب عمل کرد ولی تیام باید اخراج می شد.

روشن در مورد رویارویی استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا گفت: این 2 تیم در لیگ برتر 2 بازی دارند و اگر در آسیا به هم بخورند 2 دربی را هم در آنجا شاهد خواهیم بود و به نظر این اتفاق خوبی است اما باید بگویم که دیدار استقلال و پرسپولیس هیچ جذابیتی ندارد و رقابت سرخابی ها با تیم های دیگر دیدنی تر است.

وی درباره امکان دیدار استقلال با الدحیل قطر در آسیا گفت: الدحیل تیم بسیار قدرتمندی است که تمام بازی هایش در آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته است. تیم های عربی سرمایه هنگفتی برای تیم های فوتبال خود خرج کرده اند ولی استقلال و پرسپولیس در آسیا بسیار خوب ظاهر شده اند و نمی توان گفت این تیم قطری پیروز میدان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 949730

وب گردی

وب گردی