رادیو ترتیل راه اندازی شد

رادیو ترتیل دوباره و در آستانه رمضان ۹۷ با حضور حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی راه اندازی شد.

به گزارش ایسکانیوز، صبح امروز ۲۶ اردیبهشت و در آستانه آغاز ماه مبارک رمضان رادیو ترتیل یک بار دیگر با حضور مدیران ارشد صداوسیما و حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی راه اندازی شد.

این آیین با حضور حجت الاسلام سیدرمضان موسوی مقدم قایم مقام سازمان صداوسیما، حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی، محمد احسانی مدیر شبکه نسیم، احمد ابولقاسمی مدیر رادیو قرآن و رادیو ترتیل، صادق رحمانیان مدیر رادیو فرهنگ و جمعی از قاریانقرآن برگزار شد.

اجرای این مراسم را علی جباری بر عهده داشت که در ابتدا از مدیر رادیو قرآن و ترتیل دعوت کرد تا با آغاز به کار رادیو ترتیل توضیحاتی در این باره ارایه دهد.

احمد ابوالقاسمی در ابتدای این مراسم با اشاره به تاکیدات رهبر انقلاب بر مباحث قرآنی عنوان کرد: ما با توجه به این تاکیدات فراوان در انجام کار خود مصمم تر شدیم. خوشبختانه با اتکا و علاقه معاونت صدا و طبق اعلام مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما رادیو قرآن توانسته با رشد مطلوبی در سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ و ۹۴ ظاهر شود.

وی درباره راه اندازی رادیو ترتیل گفت: نیاز عمومی جامعه و برقراری ارتباط با قاریان و دسترسی به ترتیل های مختلف موجب راه اندازی رادیو ترتیل به صورت ۲۴ ساعته شد تا بخشی از این نیازها رفع شود. رادیو قرآن این آمادگی را دارد برای نیل به هدف تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی، گام بردارد.

ابوالقاسمی با اشاره به بخش تصویری رادیو یادآور شد: حدود ۳۰ هزار فریم عکس برای ارایه به بینندگان رادیو ترتیل آماده شده است.

501

کد خبر: 949741

وب گردی

وب گردی