اعلام ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر در مسابقات جهانی

ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای حضور در رقابت‌های جهانی آلمان مشخص شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، محمدرضا دستیار، سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در آستانه برگزاری پنجمین مرحله اردوی تیم ملی برای آمادگی مسابقات جهانی آلمان و بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا گفت: طی برگزاری چهار مرحله اردو از 24 ورزشکار به ترکیب 16 نفر رسیدیم که البته در اواخر اردو لژیونرها نیز اضافه می‌شوند و در نهایت پس از پیوستن این بازیکنان، به جمع‌بندی نهایی برای ترکیب اعزامی به بازی‌های جهانی خواهیم رسید.

وی خاطر نشان کرد: در این اردو علاوه بر مباحث بدنسازی روی تاکتیک بازیکنان نیز کار می‌کنیم و علاوه بر آن به مرور بازی‌های رقیبان خود در مسابقات جهانی خواهیم پرداخت و در این اردو بازی تیم‌های کانادا و آلمان را آنالیز می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی افزود: بازیکنان از 28 اردیبهشت ماه وارد ساری، محل برگزاری اردو می‌شوند و تمرینات از 29 اردیبهشت تا 7 خرداد ماه برگزار خواهد شد.

سامان بلاغی و میلاد خردمند (فارس)، محمد محمدنژاد (قم)، علیرضا کمالیفرد و محمد صحی (تهران)، عادل طرفی و فالح عیاشی (خوزستان)، علی کریمی و ایمان بکزاده (اصفهان)، امیررضا احمدی (ایلام)، حسن عبدی (خراسانرضوی)، عبدالجلیل قرنجیک (گلستان)، حکیم منصوری و وحید سعادتپور (مازندران)، علیاکبر ابراهیمی (یزد)، محسن بیگدلی (زنجان)؛ 16 ملی‌پوش دعوت شده به این اردو هستند.

محمدرضا دستیار به‌عنوان سرمربی تیم ملی با همراهی مازیار میرعظیمی و مسعود فلاح به‌عنوان مربیان تیم ملی بر این تمرینات نظارت دارند و یاسر گیلگی نیز به‌عنوان مربی بدنسازی در کنار ملی پوشان حضور دارد.

محمد جورابلو سرپرستی این تمرینات را که از 29 اردیبهشت تا 7 خرداد ماه به میزبانی ساری برگزار می‌شود، بر عهده دارد.

602

کد خبر: 949743

وب گردی

وب گردی