الزواوی: روزی می آید که پشت هر سنگ یک یهودی پنهان شود

سفیر فلسطین در تهران گفت: هدف از برگزاری قیام ملت فلسطین علیه صهیونیست‌ها این است که باید نهضت جدیدی علیه صهیونیست‌ها شکل بگیرد و ما به مبارزه خود تا شکست کامل این رژیم ادامه می دهیم.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، مردم فلسطین طی اعتراض های اخیر به انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس، دست به راهپیمایی های گسترده ای زدند و رژیم صهیونیستی با گلوله باران این مردم عده زیادی از آنها را شهید و زخمی کرد.

رژیم صهیونیستی در ۱۵ می هر سال، تاسیس کشور جعلی خود را جشن می گیرد؛ اما روز نکبت امسال همزمان شد با انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس که این امر خشم بسیاری از کشورهای اسلامی را بر انگیخت.

صلاح الزواوی سفیر فلسطین در همین راستا اعلام کرد:‌ ما در مرحله مهمی هستیم و مطمئنیم که ان‌شاءالله در این مرحله به نتیجه مورد نظر خود دست می‌یابیم، قدس تنها پایتخت فلسطین نبوده بلکه معنی مذهبی و ملی برای تمام ملت مسلمان دارد.

مذهبی به این معنا که مقدسات اسلامی در این شهر قرار دارد و ملی به علت تعلق اعراب به این شهر است.

وی با درود بر کسانی که علیه دشمن فلسطین، می جنگند به تعداد شهدای اخیر در غزه، اشاره و مقصر همه این جنایات را دشمن مکار و دوست آمریکایی وی دانست.

سفیر فلسطین، از تمام کشورهای اسلامی خواست تا نسبت به مساله فلسطین به طور جدی برخورد کنند و افزود که عادی سازی روابط با اسرائیل " آزادی" در پی نخواهد داشت.

الزواوی با اشاره به کنفرانس سران اسلامی گفت: "هر کشور شرکت کننده در این کنفرانس باید به خود بگوید که چه کاری می تواند برای فلسطین انجام دهد، اعم از کمک های مالی، اعزام نیرو و حتی تبلیغات، این مساله احتیاج به برخورد جدی عالم اسلام دارد و همه باید برای دفاع از سرزمین مقدس تلاش کنند."

وی تصریح کرد:‌ پروژه اسرائیل بزرگ نیز محکوم به شکست است پروژه‌ای که صهیونیست‌ها در اردن، سوریه، لبنان و عراق دنبال می‌کنند و حتی می‌خواهند آن را تا شهر مدینه منوره گسترش دهند، این پروژه در نهایت به اذن خدا شکست خواهد خورد.

وی در ادامه اظهار داشت که یهود به طور قطع از بین خواهد رفت. آنان نه تنها جنگجو و قوی نیستند بلکه بزدل ها و ترسوهایی هستند که از درگیری بین کشورهای اسلامی سود می برند و روزی خواهد رسید که هر سنگ بگوید، پشت من یک یهودی پنهان شده است.

سفیر فلسطین خواستار اجماع 10 کشور اثرگذار برای نزدیکی بیشتر برادران دینی و اسلامی شد و با اشاره به اقدام اخیر ترامپ وی را دیوانه زنجیری و تاجر خود فروخته خواند.

وی افزود ترامپ حق ندارد سرزمین دیگران را به عنوان پایتخت اسرائیل اعلام کند وی در مورد شهرهای کشور خود می تواند تصمیم گیری کند.

الزواوی با تشکر از اقدامات و حمایت های جمهوری اسلامی ایران در راس کشورهایی که مشروعیتی برای رژیم صهیونیستی قائل نیستند گفت که جهان اسلام تا همیشه اینگونه نخواهد ماند و نابودی اسرائیل نزدیک است.

وی در ادامه از مقام معظم رهبری که با رهنمودهای خود به مقابله با پروژه‌های آمریکایی و صهیونیستی برخواسته است تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر: 949744

وب گردی

وب گردی