واکاوی ظرفیت های انقلاب و کارنامه درخشان آموزش عالی با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری همایش بین المللی "ظرفیت، کارنامه و کارآمدی نظام" در بهمن ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست کمیته اجرایی همایش بین المللی "ظرفیت، کارنامه و کارآمدی نظام" با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن خیری رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

دکتر خیری در این نشست خاطر نشان کرد: چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مراکز آموزشی و پژوهشی به واکاوی ظرفیت های انقلاب و عرضه کارنامه درخشان و کارآمدی این نظام هویت ساز و تمدن آفرین بپردازد.

وی، تبیین ظرفیت های نظری و عملی و واکاوی کارآمدی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران را از اهداف برگزاری این همایش دانست و افزود: تحلیل مواجهه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران با چالش های مختلف و آینده پژوهی انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

رئیس پژوهشکده علوم اجتماعی و انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص محورها و موضوعات اصلی همایش اظهار داشت: مبنا شناسی انقلاب اسلامی، فرهنگی و اجتماعی، سیاست، امنیت و دفاع، اقتصاد، صنعت، تجارت و کشاورزی، آموزش و تحقیقات و چالش های پیشرو از محورهای همایش بین المللی "ظرفیت، کارنامه و کارآمدی انقلاب اسلامی" است.

دکتر خیری ادامه داد: برگزاری کرسی های ترویجی، کارگاه ها و نشست های تخصصی در واحدها و مراکز آموزشی و پژوهشی، برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی و برگزاری جشنواره ویژه آثار ادبی، هنری، نمایشی و تجلیل از برگزیدگان از فعالیتهای جنبی همایش است.

وی با بیان اینکه "همایش بین المللی ظرفیت، کارنامه و کارآمدی انقلاب اسلامی" دهه اول بهمن ماه سال جاری برگزار می شود، گفت: علاقه مندان می توانند چکیده مقالات خود را تا 31 شهریور ماه و اصل مقالات را تا 30 آذرماه سال جاری به دبیرخانه همایش ارسال کنند.

202

کد خبر: 949753

وب گردی

وب گردی