موسوی : مربیان ایرانی عادت کرده اند بعد از شکست به داور هجوم ببرند/ تیام تاثیر زیادی در پیروزی استقلال داشت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، مهاجم سنگالی این تیم را حرفه ای و موثر در پیروزی قلمداد کرد.

علی موسوی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، در خصوص دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب آهن در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبلا گفته بودم که استقلال در این بازی مقابل ذوب آهن به پیروزی می رسد. هواداران تاثیر زیادی در این برد داشتند و بازی متفاوتی را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: همه مسائل دست به دست هم داده بود که استقلال پیروز میدان شود. گل زود هنگام استقلال و بازیکن حرفه ای و آماده ای مثل تیام هم تاثیر زیادی در پیروزی شاگردان شفر داشت.

پیشکسوت استقلال درباره واکنش تند قلعه نویی بعد از اتمام بازی تاکید کرد: مربیان و بازیکنان ایرانی عادت کرده اند که بعد از بازی به تیم داوری هجوم ببرند و آنها را دلیل باخت خود قلمداد کنند. داور بازی روز گذشته (سه شنبه) عمانی بود و هیچ دخلی در نتیجه نداشت. به نظر من این صحبت ها غیر حرفه ای است.

موسوی درباره امکان دیدار استقلال و پرسپولیس در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا گفت: این بدشانسی است که 2 تیم ایرانی در این مرحله به هم بخورند چون بالاخره یکی از آنها حذف می شود.

وی در پایان گفت: اگر سرخابی ها در یک چهارم مقابل هم قرار نگیرند، استقلال با تیم قدرتمند الدحیل بازی خواهد کرد. این تیم از شروع تا این مرحله همه بازی هایش را با پیروزی پشت سر گذاشته است ولی استقلال و پرسپولیس تنها تیم هایی هستند که می توانند این تیم ها را شکست دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 949754

وب گردی

وب گردی