برگزاری جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور رئیس سازمان اسناد

جلسه شورای اداری استان کرمان با حضور مشاور رییس جمهور و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در استانداری تشکیل شد.

به گزارش ایسکانیوز خانم بروجردی در جمع مدیران ارشد استان کرمان گفت: اکنون در آستانه چهلمین سال انقلاب که با فراز و فرودها و تحولات زیادی همراه بوده وقت بهره برداری است و باید از انبوه داشته هایمان برای پیشرفت استفاده کنیم .

مشاور رئیس جمهور با تاکید بر اینکه اکنون فرصت آزمون و خطا گذشته گفت: استفاده از تجارب گذشته برای توسعه سرمایه انسانی ، رسالتی است که باید نسل های اول و دوم به نسلهای سوم و چهارم منتقل کنند .

وی همچنین با بیان اینکه فرهنگ را هرگز نمی شود از انقلاب ایران حذف کرد گفت: فرهنگ زیر بنای مسایل مختلف است و حتی عرصه سیاست و اقتصاد می تواند وامدار مسایل فرهنگی باشد .

خانم بروجردی همچنین افزود: جامعه ما در عرصه مسایل فرهنگی باید گامهای اساسی بردارد و همه همدیگر را با هر دیدگاه و اعتقادی همان طور که هستند بپذیرند و اقتدار ما در فرهنگ گفتگو است .

رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران همچنین گفت: مدیران باید با شفاف سازی ایجاد اعتماد کنند تا سرمایه اجتماعی تحقق یابد و همدلی به وجود آید و در نتیجه جامعه بتواند کارهای بزرگ انجام دهد.

استاندار کرمان نیز در این جلسه به مدیران استان تاکید کرد با واگذاری طرحهای های نیمه تمام به بخش خصوصی شرایط را برای اتمام انها فراهم کنند

علیرضا رزم حسینی با استناد به گزارش مرکز آمار ایران گفت: سال 95 بیش از 46 هزار شغل و سال 96 بیش از 57 هزار شغل در استان ایجاد شده است و برای رسیدن به توسعه قابل توجه باید سالانه 70 هزار شغل در استان ایجاد شود.

وی همچنین گفت: برای مقابله با بحران آب کشت محصولات کم آب و پربازده در دستور کار است.

900

کد خبر: 949816

وب گردی

وب گردی