جوکار: عنوان ناشر برگزیده در فروش کتاب تاثیرگذار است

مدیر انتشارات کتابستان معرفت با بیان اینکه عنوان ناشر برتر در فروش کتاب تاثیرگذار است. گفت: برای حفظ این عنوان سعی می کنیم کیفیت کاری مان از لحاظ محتوا و کتاب سازی بهتر از قبل شود.

محمدهادی جوکار در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، اظهار داشت: در طی سه سال فعالیت مستمر در حوزه نشر، دو سال پیاپی به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شدیم.

وی افزود: کمیته بررسی ناشران براساس تعداد تازه های نشر، جذب مولف خوب، کفیت تولید، بخصوص میزان فروش کتاب ها، اقدام به انتخاب ناشر برتر می کنند.

جوکار اظهار کرد: براساس نظرسنجی های مخاطبان در صفحات مجازی درباره تازه های نشر و بازخوردهای آنان در چند کتاب فروشی انتشاراتمان، مطلع شدیم، مردم نیز از کیفیت و تنوع کتاب ها رضایت داشتند.

این ناشر برگزیده سال 96 درمورد میزان جایزه ناشر برتر گفت: امسال سه سکه تمام سکه بهار و یک نیم سکه بهار آزادی به انتشارات کتابستان معرفت تعلق گرفت که جنبه مادی این جایزه چندان ملاک نیست، در حالیکه عنوان ناشر برتر در فروش کتاب تاثیرگذار است.

مدیر انتشارات کتابستان معرفت با بیان اینکه نمایشگاه کتاب جوابگوی جمعیت تهران است و استقبال مردم از مصلی بیشتر است، گفت: شهر آفتاب به لحاظ بزرگی فضا و پارکینگ اختصاصی ناشران برای و رفت و آمد مردم و ناشران شهرستانی راحت تر است و نمایشگاه کتاب تهران امسال بیشتر از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفت. البته معمولا در نمایشگاه کتاب بزرگترین بخش به ناشران عمومی تعلق دارد و شبستان محل استقرار کلیه ناشران بخش عمومی است و مردم بهتر می توانند به کتاب ها دسترسی پیدا کنند.

جوکار درباره حفظ رتبه ناشر برتر در آینده گفت: سعی می کنیم به مسیری که می رویم سرعت بیشتری بدهیم در این رابطه در جذب مولف های بهتر و بیشتر تلاش می کنیم و سعی می کنیم کیفیت کاری مان از لحاظ محتوا و کتاب سازی بهتر از قبل شود.
502

کد خبر: 949836

وب گردی

وب گردی