جنگنده های اسرائیل غزه را بمباران کردند

منابع خبری از بمباران مواضع مربوط به حماس در غرب و شمال غزه در بامداد پنجشنبه خبر می دهند.

به گزارش سرویس بین الملل ایسکانیوز، جنگنده های اسرائیلی بامداد امروز پنجشنبه موقعیت هایی را در شمال و غرب غزه هدف قرار دادند که منجر به مجروحیت یک نفر و خسارت های مالی در این اماکن گردید.

یک منبع امنیتی فلسطینی در گفتگو با خبرگزاری آناتولی اعلام کرد: جنگنده های اسرائیلی یک موقعیت متعلق به گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در غرب بین لاهیا در شمال نوار غزه را هدف قرار دادند، این منبع فلسطینی همچنین افزودجنگنده های اسرائیلی این موقعیت را با ۴ موشک بمباران کردند.

این منبع فلسطنی ادامه داد: جنگنده های اسرائیلی همچنین موقعیت دیگری را در غرب غزه نیز بمباران کردند که از اعلام جزئیات مربوط به این مکان خودداری کرد.

خبرنگار شبکه المیادین اعلام کرد: جنگنده های اسرائیلی موقعیت نظامی السفینه در غرب غزه را با 3 موشک، موقعیت نظامی عسقلان در شمال نوار غزه را با 4 موشک و موقعی نظامی بدر در شمال نوار غزه متعلق به نیروهای مقاومت هدف قرار دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه از مجروحیت یک فلسطینی از ناحیه پا در جریان بمباران اول خبر داد.

ارتش اسرائیل نیز در این خصوص در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۴ موضع در مجتمعی نظامی عدد از جمله ساختمان ها و زیر ساخت های تروریستی را هدف قرار داده و 3 مکان دیگر را در مجتمعی که برای تولید ادوات جنگی ایجاد شده بود بمباران کردیم.

ارتش اسرائیل اعلام کرد: این عملیات در پاسخ به تیراندازی تیربارهای سنگین به سمت شهر سدیروت و همچنین تیراندازی به سوی نظامیان اسرائیلی طی روز گذشته انجام شده و مسئولیت تمام این حوادث را متوجه حماس دانست.

کد خبر: 949929

وب گردی

وب گردی