دانشجویان مشکلات جامعه را با نگاه انقلابی مطالبه‌گری کنند

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل در جمع دانشجویان این دانشگاه با بیان اینکه مسیر انقلاب، بهترین مسیر برای فعالیت تشکل ها است، گفت: مشکلات جامعه تنها در صورتی حل خواهد شد که با نگاه انقلابی مطالبه گری شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از سبلان‌ما، بعد از ظهر دیروز نشست تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اردبیل با معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در سالن اجلاس این دانشگاه برگزار شد.

حجت الاسلام تجلایی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل در ابتدای این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، دانشجویان را به مطالبه گری انقلابی در زمینه های سیاسی و اقتصادی دعوت کرد و گفت: مسیر انقلاب، بهترین مسیر برای فعالیت تشکل ها است چونکه دانشجویان با حضور در تشکل های دانشجویی انقلابی که فعالیت سیاسی هم انجام می دهند در واقع فرمایش مقام معظم رهبری را الگو و اسوه خود قرار داده و در راستای اهداف انقلاب حرکت می کنند.

وی به راه حل مشکلات کنونی جامعه اشاره کرد و گفت: اگر دانشجویان اشکالاتی را که در جامعه مشاهده می کنند با نگاه انقلابی مطالبه گری کنند، موفق خواهند شد.

تجلایی ایستادگی دانشجویان در برابر طاغوت را یادآور شد و گفت: در 16 آذر دانشجویان در مقابل طاغوت ایستادند و در زمان انقلاب نیز کنار امام خمینی(ره) بودند و جنگ را نیز همین جوانان مدیریت کردند تا ایران اسلامی در همه موارد سرافراز و سربلند شود.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: اگر همانند زمان انقلاب و جنگ تحمیلی به جوانان کرامت قائل شویم، انقلاب از همه آسیب ها در امان خواهد ماند.

کد خبر: 949976

وب گردی

وب گردی