راه‌اندازی کانون‌های بسیج اساتید تا سطح دانشکده در دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار شورای بسیج اساتید با دکتر فرهاد رهبر، یکی از دغدغه‌های مسئولان کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی را تحول انقلابی در سطوح مدیریتی واحدهای دانشگاهی اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز، محمود هاشمی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اشاره به مسئولیت و حوزه فعالیت بسیج اساتید و اهمیت دانشگاه در کلام حضرت امام راحل (ره) اظهار کرد: امام بزرگوار فرمودند: "مقدرات مملکت دست دانشگاهیان است"، بنابراین با توجه به رسالت بسیج در صیانت از نظام و انقلاب اسلامی، همین امر نقش و مسئولیت بسیج اساتید را دو چندان کرده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به اجلاس مسئولان کانون‌های بسیج اساتید این دانشگاه اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های مسئولان کانون‌های بسیج اساتید در دانشگاه آزاد اسلامی تحول انقلابی در سطوح مدیریتی واحدهای دانشگاهی است.

وی یادآور شد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی دارد به منظور تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه و کشور به صورت تخصصی در حوزه‌های مورد نیاز ورود کرده و بازویی توانمند برای حل مسائل و مشکلات و مدیریت انقلابی باشد.

هاشمی همچنین تاکید کرد: یکی از ده‌ها برنامه بسیج اساتید در دوره فعلی راه‌اندازی کانون‌های بسیج اساتید تا سطح دانشکده است.

کد خبر: 949998

وب گردی

وب گردی