طرح جامع مالیاتی در استان اردبیل اجرا می‌شود

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل گفت: در راستای تحقق درآمدهای مالیاتی رسیدگی به پرونده‌های بزرگ مالیاتی در اردبیل در اولویت است.

به گزارش ایسکانیوز، رسول نوع‌پرور بعد از ظهر امروز در نشست با مسئولان امور مالیاتی در پارس‌آباد اظهار داشت: تبیین موضوع مالیات به عنوان مهمترین منبع مالی در نظام اقتصادی کشور و لزوم تحقق درآمدهای مالیاتی در قالب بودجه پیش بینی شده ماهیانه در سطح منطقه از موارد ضروری است که در استان پیگیری می‌شود.

وی تقویت بنیان اقتصاد مقاومتی ر با اتکا به درآمدهای داخلی از جمله مالیات عملیاتی دانست و بیان کرد:‌ ارتقا امنیت ملی، توسعه اقتصادی کشور و وفاق ملی در سایه بهره‌مندی از درآمدهای مالیاتی کشور میسر می‌شود و در همین راستا برای تحقق عدالت مالیاتی در راستای توسعه عدالت اجتماعی تلاش می‌کنیم.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل به روزرسانی پرونده‌ها با اولویت توافق، حل و فصل و مختومه کردن آنها را از اولویت‌ها در استان برشمرد و گفت: جدیت در انجام وظایف محوله از ابتدای سال با رسیدگی، تشخیص، توافق با مودیان و برنامه‌ریزی به منظور نیل به اهداف عملیاتی سازمان نیز از مواردی اولویت‌دار بوده که دنبال می‌شود.

نوع‌پرور با قدردانی از روحیه و همت تمامی کارکنان در کسب افزایش توافق با مودیان در حل و فصل پرونده‌ها در سطح شهرستان پارس‌آباد، جدیت در انجام وظایف و تسهیل امور در راستای خدمت‌رسانی بی منت به مردم تصریح کرد: سلامت اداری بسیار اهمیت دارد و در سال جدید ارتقای سلامت اداری جزو برنامه‌های اداره کل خواهد بود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح جامع مالیاتی از اهداف مهم سازمان امور مالیاتی کشور است و بایستی برنامه‌های ابلاغی سازمان در تمامی زمینه‌ها عملیاتی شود، افزود: انتظار می‌رود بخشنامه‌ها و آیین‌نامه‌های ابلاغی از سوی مراجع به ویژه قانون برنامه ششم و قانون برنامه بودجه امسال را همکاران مطالعه کرده و در کارهای عام‌المنفعه مشارکت کنند.

مدیرکل امور مالیاتی استان اردبیل با تاکید بر اولویت پرونده‌های بزرگ مالیاتی و رسیدگی به موقع به آنها اظهار کرد: توافق و ترغیب مودیان به توافق و اجتناب از ارسال پرونده‌ها به هیئت‌های حل اختلاف با رویکرد توافق محوری، جدیت در به‌روزرسانی پرونده‌ها برای تحقق به موقع درآمدهایمالیاتی، رعایت اصل عدالت مالیاتی و برداشت اطلاعات از سامانه اطلاعات مالیاتی از عملکرد سال 91 تا95 باید مورد توجه باشد.

کد خبر: 950046

وب گردی

وب گردی