اتمام تعهد احداث مسکن توسط استان مرکزی در سرپل ذهاب تا پایان شهریور

استاندار مرکزی در جریان بازدید و بهره برداری تعدادی از واحدهای مسکونی احداث شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب، گفت: بنیاد مسکن استان احداث 2700 واحد مسکونی در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب را ماموریت دارد که امیدواریم تا پایان شهریور ماه جاری شاهد اتمام این ماموریت باشیم.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از استانداری استان، سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی اظهار داشت: در بازدید امروز از روستای کوییک که در حادثه زلزله تقریبا صد درصد تخریب شده بود شاهد عملیات عمرانی خوب و مثبت هستیم که مشارکت مردم در آن نقش موثری داشته است.

استاندار مرکزی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی ماموریت دارد 2700 واحد مسکونی در روستاهای منطقه زلزله زده سرپل ذهاب را بازسازی کند که هزار واحد مسکونی آن در روستای کوییک و مابقی در روستاهای اطراف این منطقه است.

آقازاده تصریح کرد: امیدواریم با این روند تا پایان شهریور ماه 97 و قبل از سالروز واقعه تلخ زلزله مناطق غرب کشور شاهد اتمام ماموریت بنیاد مسکن استان در این منطقه باشیم.

وی بیان کرد: روند احداث و بازسازی واحد های مسکونی مناطق زلزله زده غرب کشور توسط ارگان های دولتی به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت خوب مردم تسریع یافته است.

استاندار مرکزی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور نیز بازسازی حدود 12 هزار واحد مسکونی مناطق زلزله زده غرب کشور را بر عهده دارد که امیدواریم تا قبل از سالروز واقعه زلزله در این منطقه شاهد اتمام احداث این واحدها باشیم.

گفتنی است، استاندار مرکزی در سفر به کرمانشاه در نشست کارگروه توسعه منطقه 4 کشور شرکت کرد.

وی در ادامه ضمن بازدید از روند عملیات احداث و بازسازی واحدهای مسکونی منطقه زلزله زده سرپل ذهاب ، تعدادی از واحدهای مسکونی احداث شده توسط بنیاد مسکن استان را نیز افتتاح کرد.

901

کد خبر: 950092

وب گردی

وب گردی