پیکرحجت الاسلام طباطبایی تشییع شد

پیکر حجت الاسلام سیدمهدی طباطبایی با حضور پُرشمار مردم و مسئولین در تهران تشییع شد.

به گزارش ایسکانیوز، پیکر مرحوم حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی صبح امروز جمعه همزمان با دومین روز ماه مبارک رمضان در میان انبوه مردم روزه دار و مسئولان تشییع و برای خاکسپاری رهسپار قم شد.

پیکر این استاد اخلاق بعد از تشییع از مقابل مسجد موسی بن جعفر (ع) در خیابان هفده شهریور تهران و نیز بیان خاطرات و توصیف ویژگی های اخلاقی وی از سوی برادرش، راهی قم شد تا پس از اقامه نماز بر پیکر آن مرحوم عصر امروز خاکسپاری شود.

در این مراسم سید محمود علوی وزیر اطلاعات، حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس جمهوری، حجت الاسلام محمدحسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران، فاطمه هاشمی رفسنجانی، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران و احمد مسجد جامعی عضو این شورا حضور داشتند.

ساعت 22 امشب نیز در مصلای حرم حضرت معصومه (س) مراسم ترحیم وی برگزار می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی، استاد اخلاق که از چندی پیش به دلیل عارضه ریوی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود، 27 اردیبهشت ماه در نخستین روز ماه مبارک رمضان در 82 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

این استاد اخلاق متولد اول فروردین 1315 در رفسنجان کرمان و از یاران قدیمی حضرت امام (ره) بود؛ وی در دوره دوم مجلس شورای اسلامی نماینده مردم مشهد و در دوره هفتم نماینده مردم تهران در خانه ملت بود.

500

کد خبر: 950137

وب گردی

وب گردی