آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره ملی فیلم ایثار اعلام شد

دومین جشنواره ملی فیلم ایثار ۲۵ خرداد ماه را به عنوان آخرین مهلت ثبت نام فیلم ها در جشنواره اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره فیلم ایثار، فیلمسازان مستند، کوتاه داستانی، پویانمایی، نماهنگ، فیلم های ۱۲۰ ثانیه ای و فیلم های مردمی می توانند تا تاریخ ۲۵ خرداد ماه نسبت به ثبت درخواست حضور آثار خود در جشنواره ملی فیلم ایثار اقدام کنند.

آخرین مهلت تحویل اثر به دبیرخانه جشنواره نیز ۳۰ خردادماه اعلام شده است که می بایست به صورت پست سفارشی یا حضوری به دبیرخانه این جشنواره رقابتی تحویل داده شود.

جشنواره فیلم ایثار گرچه محدودیتی برای شرکت فیلم ها در جشنواره های دیگر ندارد اما صرفا پذیرای آثاری خواهد بود که در فاصله زمانی سال های ۹۳ تا ۹۶ ساخته شده اند.

ایثار اجتماعی، ایثار و سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم، آسیب های اجتماعی، شهدای مدافع حرم، ایثار و کارآفرینی، بیداری اسلامی و مقابله با اسلام هراسی، ایثار و امید به آینده، ایثار و مشارکت های اجتماعی و ... از جمله موضوعاتی است که دومین جشنواره ملی فیلم ایثار به آن می پردازد.

دومین دوره جشنواره در شش بخش فیلم مستند، فیلم کوتاه داستانی، پویانمایی، نماهنگ، فیلم های مردمی و ایده، طرح و فیلمنامه های کوتاه در کنار یک بخش ویژه برای فیلم های ۱۲۰ ثانیه ای برگزار می شود.

دبیرخانه جشنواره در تهران، خیابان طالقانی، خیابان ملک الشعرای بهار (شمالی)، پلاک ۵، ساختمان معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اداره کل امور هنری (گروه تلویزیونی شاهد) واقع شده است.

500

کد خبر: 950197

وب گردی

وب گردی