قوچان نژاد: کی روش تصمیم می گیرد چه کسی برای تیم ملی بازی کند

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: از مردم خواهش می کنم به ورزشگاه بیایند تا با حس خوب راهی جام جهانی 2018 روسیه شویم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رضا قوچان نژاد در حاشیه تمرین امروز (جمعه) تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشحالم که دوباره در اردوی تیم ملی هستم و همه بازیکنان آماده حضور در جام جهانی هستیم. بازی دوستانه و خداحافظی در تهران داریم. از مردم خواهش می‌کنم به ورزشگاه بیایند تا در بازی با ازبکستان ما را تشویق کنند تا با یک نتیجه خوب و حس خوب به سمت روسیه برویم.

وی در موردحضور ۶ مهاجم در تیم ملی و اینکه آقای گل هلند هم در تیم ملی هست، گفت: رقابت برای کیفیت تیم ملی خیلی خوب است و هرچه بازیکن بیشتر و بهتر داشته باشیم بهتر است . رقابت ملی پوشان به سود تیم ملی خواهد بود. همه برای جایگاه خودشان در تیم می‌جنگند و همه بازیکنان انگیزه دارند و از همه مهم تر تیم ملی است و نتیجه خوب گرفتن است. اینکه کدام بازیکن بازی کند یا نه تصمیم کی روش و کادرفنی است و مهم تیم ملی است.

قوچان نژاد تصریح کرد: گروه سختی داریم اما فوتبال است و همه کار در آن شدنی است. می دانیم سه بازی سخت خواهیم داشت و ازبکستان، ترکیه و یونان بازی داریم که خودمان را برای جام جهانی آماده کنیم و روحیه بازیکنان همه خوب است و بقیه اش دست خداست.

604

کد خبر: 950219

وب گردی

وب گردی