خروج آمریکا از برجام دفع فاسد است

استاندار سمنان با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام درواقع دفع فاسد است، گفت: ایران در این معاهده به همه اهداف خود دست نیافت ولی در مقابل اتحاد آمریکا و اروپا مسیری پرخطر را می‌پیماید.

به گزارش ایسکانیوز، سید شهاب‌الدین چاووشی شامگاه جمعه در جمع مردم شهمیرزاد اظهار داشت: آمریکا همواره در عهدشکنی و پیمان‌شکنی معروف بوده است و اکنون این امر به سراسر جهان اثبات‌شده است.

وی با اشاره به اینکه خروج آمریکا از معاهده بزرگ و بین‌المللی برجام مایه ننگ و رسوایی این کشور و سایر قدرت‌های استکباری است تأکید کرد: رفتار سیاسی ایرانیان به سراسر جهان نشان داد که ایران به دنبال جنگ‌طلبی نیست.

استاندار سمنان با بیان اینکه خروج آمریکا از برجام درواقع دفع فاسد است اذعان کرد: ایران در این معاهده به همه اهداف خود دست نیافت ولی در مقابل اتحاد آمریکا و اروپا مسیری پرخطر را می‌پیماید.

وی با بیان اینکه دولت ایران مانع از فروپاشی اقتصاد کشور شد تصریح کرد: امروز ایران در وضعی مطلوبی برای بازدارندگی قرار دارد و با صدور اجازه از سوی مقام معظم رهبری دولت با دیپلماسی پیش روی می‌کند.

چاووشی با اشاره به اینکه ما ملت رمضانیم نه از محاصره نگرانیم و نه از تحریم، ما مدافعان محرم و عاشورا از جنگ نمی‌هراسیم اذعان کرد: ملت ایران در این 40 سال هرگز به دشمنان اجازه تعدی و نفوذ ندادند و اکنون هم این اجازه را به دشمنان نمی‌دهیم و همواره پشت انقلاب ایستاده‌ایم.

وی در ادامه یادآور شد: برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای برای رفع مشکل فقر و بیکاری در استان انجام‌شده است که با همکاری و مشارکت مردم این امر محقق می‌شود.

استاندار سمنان ابراز داشت: توسعه بخش گردشگری استان سمنان در دستور کار نخست قرار دارد و باید با تحقق این بخش نسبت به ایجاد توسعه پایدار و رونق اقتصادی گام‌های اساسی را برداریم.

901

کد خبر: 950317

وب گردی

وب گردی