نقاب طاهری بر چهره گرشاسبی!/ هواداران پرسپولیس نگران کابوس وعده ها

پرسپولیسی ها منتظر رأی دادگاه CAS هستند تا هرچه سریعتر تکلیف شان مشخص شود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، محرومیت از پنجره نقل و انتقلاتی یکی از اساسی ترین مشکلات این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس است. محرومیتی که مسوولان باشگاه بارها در مصاحبه هایشان عنوان می کنند شبانه روزی به عنوان حل این مشکل هستند اما تا امروز خبر مثبتی به گوش نرسیده است.

پرسپولیسی ها منتظر رأی دادگاه CAS هستند تا هرچه سریعتر تکلیف شان مشخص شود. حمیدرضا گرشاسبی موفق شد با مذاکرات مثبتش برانکو و دستیارانش را در پرسپولیس نگه دارد و قراردادهای شان را تمدید کند. اتفاقی که هنوز برای هیچکدام از بازیکنان رخ نداده تا درصورت بسته ماندن پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس بدون بازیکن نماند!

در کنار همه ی این مشکلات و استرس ها، برخی حواشی وجود دارد که گویا تنها برای نابود کردن پرسپولیس ساخته می شود. اختلاف میان سرپرست قبلی و فعلی باشگاه و مصاحبه های تند آن ها نه تنها به پرسپولیس کمکی نمی کند بلکه باعث می شود حاشیه ها ضربه بیشتری به این تیم پرهوادار بزنند.

از طرفی دیگر اخباری مبنی بر اشتباهات علی اکبر طاهری در زمان حضورش در پرسپولیس برای این پرونده به گوش می رسد که اگر حقیقت داشته باشد کار گرشاسبی حسابی گره خواهد خورد. گویا طاهری به جای اینکه فیفا را به دلیل اعلام رای طرف حساب قرار داده و از این فدراسیون شکایت کند اشتباهاً از باشگاه ریزه اسپور ترکیه شکایت کرده که این مساله عملاً شانس باشگاه پرسپولیس را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات از بین می‌برد!

گرشاسبی در آخرین مصاحبه اش در این مورد عنوان کرد: "ما تا متوجه این موضوع شدیم، سریعاً وکیل باشگاه را عوض کردیم و به واسطه همین موضوع شکایت را هم جابجا کردیم تا شکایت پرسپولیس از فیفا ثبت شود. خوشبختانه توانستیم وکیل قدرتمندی بگیریم و کارها را پیش بردیم. حالا باید ببینیم که در نهایت چه حکمی صادر خواهد شد، اما ما وقتی متوجه این موضوع شدیم خیلی زود نوع شکایت را جابجا کردیم."

همچنین وی ادامه داد: "هواداران باید یک موضوعی را بدانند و اینکه من وارث باشگاهی هستم که با پنجره نقل و انتقالات بسته تحویلم شد و هواداران باید هوشیار باشند چراکه برخی‌ها می‌خواهند هجمه‌هایی به باشگاه و هواداران واقعی وارد کنند که به سود پرسپولیس نیست. من که پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس را نبستم و خوشبختانه یک مورد پرونده حقوقی هم برای پرسپولیس درست نکردم. از طرفی از روزی که آمدم مشغول رتق و فتق این موارد بودم، اما افرادی هستند که با سوءنیت و به شکل خصمانه در شبکه‌های مجازی هواداران پرسپولیس را تحریک می‌کنند و با دروغ می‌خواهند باشگاه و کارکنانش را دچار چالش کنند."

اما در میان بد نیست کمی هم هوای هوادارانی که سنگ شان را به سینه می زنید هم داشته باشید! شاید کمترین حق هواداری که در گرما و سرما، و یا از پشت درهای بسته ورزشگاه ها به تیمش عشق می ورزد دانستن حقیقت باشد. بازی کردن با احساسات میلیون ها هوادار متعصب کار قشنگی نیست. همه صحبت ها برای حل و فصل این موضوع مثبت است اما ای کاش با سند و مدرک حرف هایشان را به هوادار ثابت کنند. با وعده ها و امیدهایی که گرشاسبی به هواداران داده است اگر نتواند در این پرونده موفق شود محبوبیت خود را تا حد زیادی از دست خواهد داد و یا به سرنوشتی همانند طاهری دچار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ با توجه به دربی های پیش رو هواداران پرسپولیس استرس بیشتری نسبت به این مشکل دارند. دربی رفت و برگشت لیگ برتر، سوپرجام و دیدار رفت و برگشت احتمالی در لیگ قهرمانان آسیا 5 شهرآوردی است که سرخابی ها پیش رو دارند. با توجه به مشکلات پرسپولیس و از طرفی دیگر آماده بودن شاگردان شفر سرخ پوشان دیدارهای سختی پیش رو خواهند داشت.

601

کد خبر: 950361

وب گردی

وب گردی