مهم‌ترین عامل توسعه هر منطقه از نظر استاندار چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری توسعه فرهنگ سرمایه‌گذاری از پیش شرط های اساسی توسعه اقتصادی استان است.

به‌ گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی استانداری اقبال عباسی در ضیافت افطار هم استانی های مقیم تهران که در دومین شب ماه مبارک رمضان در مسجد درحال ساخت قمر بنی هاشم برگزار شد،ضمن تبریک حلول ماه نزول قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران تاکید کرد، توسعه و پیشرفت استان جز با مشارکت همه هم استانی‌ها عزیز میسر نیست.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری استان، ادامه داد: ظرفیت‌های کارآفرینی و تولید در سطح استان بسیار بالا و نیازمند مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی و تمامی هم استانی‌ها است.

عباسی با اشاره به شرایط و زیرساخت‌های مورد نیاز برای حضور سرمایه‌گذار در استان، توسعه و تقویت فرهنگ سرمایه گذاری را مهم‌ترین عامل توسعه هر منطقه عنوان و یادآور شد: با برخوردهای سلیقه‌ای و حذفی نمی‌توان به تداوم حضور سرمایه گذاران در سطح استان امیدوار بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش شدید بارندگی در استان، موضوع آب را موضوعی ملی دانست و خاطرنشان کرد: باید با صرفه جویی و بهینه سازی مصرف از این چالش زیست‌محیطی عبور کنیم و دولت نیز در رعایت حقابه‌ها و تامین مصارف ضروری اهتمام دارد.

استاندار چهارمحال و بختیاری پس از این مراسم با هیئت امنای مسجد قمر بنی هاشم نیز نشست اختصاصی و ضمن اطلاع از مراحل ساخت مسجد، پاسخگوی سوال تعدادی از هم استانی‌ها در موضوعات مختلف مرتبط با استان شد.

جمعیت هم استانی‌های چهارمحال و بختیاری مقیم تهران بیش از دو دهه سابقه و مسجد قمر بنی هاشم (ع) نیز با مشارکت عمومی هم استانی‌ها در بلوار مرزداران در حال ساخت است.

900

کد خبر: 950460

وب گردی

وب گردی