فردا، آخرین مهلت ثبت نام در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: ثبت نام پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ پایان می پذیرد و این مهلت تمدید نخواهد شد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفتگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره زمان برگزاری پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ گفت:ثبت نام در این آزمون از ۲۳ اردیبهشت ۹۷ از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org آغاز شده است و روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۹۷ پایان می پذیرد. این مهلت تمدید نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به میزان ظرفیت جذب در پنجمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی در سال ۱۳۹۷ افزود: مجموعاً ۱۸ هزار و ۲۰۷ نفر در ۹ دستگاه اجرایی جذب می شوند و تا امروز تعداد ۱۵۲ هزار و ۵۷۳ داوطلب در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی در ادامه تصریح کرد: داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده اند توصیه می شود که در این مهلت باقی مانده و حداکثر تا ساعت 24 فردا دوشنبه 31 ار دیبهشت ماه 97 با مراجعه به سایت سازمان سنجش کشور و مطالعه دقیقدفترچه راهنمای ثبت نام واطلاعیه های مربوط به اصلاحات دفتر چه راهنما در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت نام برای شرکت در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی سال 1397 اقدام کنند .

توکلی یاد آورشد :ضمنا کلیه متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نموده اند می توانند با مطالعه اطلاعیه های مربوط به اصلاحات دفتر چه راهنما که هم اکنون نیز بر روی سایت سازمان سنجش قرار دارد با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود حداکثر تا ساعت 24 فردا دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 97 اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطر نشان کرد:تا ساعت 8 صبح امروز یکشنبه 30 اردیبهشت ماه 97 تعداد 207 هزار و 186 نفر برای شرکت در این آزمون اقدام کرده اند.

خبرنگار:ندا فراهانی

کد خبر: 950522

وب گردی

وب گردی