بیرانوند: لیگ ما پویاتر و جذاب‌تر شده است/ مدیریت فدراسیون نشان می‌دهد پیشرفت کرده‌ایم

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: ما توانستیم با چند شاخصه لیگ برتر وزنه برداری را پویاتر و جذاب تر کنیم؛ از جمله پخش زنده مسابقات و داشتن سالن مسابقات بسیار مدرن و تجهیز شده است.

محسن بیرانوند در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد انتقادات مطرح شده نسبت به افت کمی و کیفی لیگ برتر وزنه برداری اظهار داشت: در برخی از موارد عالی هستیم و در بعضی از موارد نیاز به کار بیشتر داریم ولی فدراسیون وزنه برداری در تمام زمینه ها در حال تلاش و کوشش است تا اوضاع را بهتر کند. نباید فراموش کنیم تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر افزایش یافته و مبلغ قراردادها نیز بیشتر شده است.

وی ادامه داد: ما توانستیم با چند شاخصه لیگ برتر وزنه برداری را پویاتر و جذاب تر کنیم؛ از جمله پخش زنده مسابقات و داشتن سالن مسابقات بسیار مدرن و تجهیز شده که حتی این سالن برای همایش ها و کلاس های آموزشی کاربرد دارد و منجر به درآمدزایی برای فدراسیون وزنه برداری شده است.

دبیر فدراسیون وزنه برداری تصریح کرد: دیده شدن مسابقات و پخش آن از طریق تلویزیون برای جذب اسپانسر به ما کمک می کند و این نگاه مدیریتی ما و فدراسیون وزنه برداری برای بهتر کردن اوضاع است. خوشبختانه شاهد حضور 3 تیم نظامی در لیگ برتر وزنه برداری هستیم که به ما کمک می کند وزنه برداران در حین تمرین و انجام مسابقات، دوره خدمت مقدس سربازی را در لیگ برتر سپری کنند و دیگر برای اعزام آنها به مسابقات برون مرزی و بین المللی، مشکلی نخواهیم داشت.

بیرانوند خاطرنشان کرد: ما باشگاه های قدیمی و پر آوازه ای مانند نفت اهواز و ملی حفاری را داریم که این باشگاه ها در همه زمینه ها از جمله پرورش و استعدادیابی در کنار خانواده وزنه برداری هستند. باشگاه های دیگری مثل بیمه رازی و یاسین پیشرو هم وضعیت مالی مناسب تری دارند و این تنوع، اتفاق خوبی برای لیگ برتر ماست.

وی افزود: در حال تلاش هستیم تا لیگ های وزنه برداری سال به سال پویاتر و بهتر شوند و به ورزشکاران چه از لحاظ مالی و چه از نظر فنی کمک کنیم. هیأت های استانی خود را در سراسر کشور فعال کرده ایم تا منجر به ایجاد انگیزه و روحیه برای ورزشکاران استانی شود. این مسئله نشان می دهد در سراسر کشور در حال استعدادیابی و پرورش نخبگان وزنه برداری هستیم.

دبیر فدراسیون وزنه برداری در پایان تأکید کرد: البته قبول دارم کاستی هایی وجود دارد. من هم دوست دارم ورزشکاران ما در لیگ، میلیاردی پول بگیرند اما وضعیت متفاوت است. هر چند ما برای بهبود شرایط تلاش می کنیم. سال گذشته در تمام رده های سنی موفق به کسب مدال و فتح سکوهای بین المللی و جهانی شدیم که نشان دهنده پیشرفت و مدیریت خوب فدراسیون وزنه برداری است. برای اولین بار در تاریخ وزنه برداری ایران، بانوان ما نیز موفق به حضور در مسابقات برون مرزی شدند. اگر به این مسائل توجه کنید، متوجه می شدید که در حال پیشرفت و حرکت رو به جلو هستیم.

602

کد خبر: 950528

وب گردی

وب گردی